تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 21886

رسانه‌ ایتالیایی: لهستان در خاک خودش ناک اوت شد!

رسانه‌ ایتالیایی: لهستان در خاک خودش ناک اوت شد!

به گزارش ایسنا،  تیم ملی والیبال ایتالیا در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان که نخستین فینال این مسابقات با حضور دو تیم اروپایی در قرن ۲۱ بود، به مصاف لهستان میزبان رفت و ۳ بر ۱به پیروزی رسید تا برای چهارمین بار بر روی سکوی نخست جهان قرار گیرد. این بازی در ۴ ست و

به گزارش ایسنا،  تیم ملی والیبال ایتالیا در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان که نخستین فینال این مسابقات با حضور دو تیم اروپایی در قرن ۲۱ بود، به مصاف لهستان میزبان رفت و ۳ بر ۱به پیروزی رسید تا برای چهارمین بار بر روی سکوی نخست جهان قرار گیرد. این بازی در ۴ ست و به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ به سود والیبال ایتالیا به پایان رسید.  
 دلو اسپورت ایتالیا پس از این پیروزی نوشت: قهرمان جهان، قهرمان جهان، قهرمان جهان! ما می توانیم آن را فریاد بزنیم، سینه هایمان را سپر کرده و افتخار کنیم. باید بگوییم که لهستان در خانه ناک اوت شد! ایتالیایی‌ها برای اولین بار در ۲۴ سال گذشته قهرمان جهان شدند، زمانی که مربی فعلی آنها فردیناندو دی جورجی هنوز یک بازیکن بود.
همچنین اسپورت لهستان در واکنش به شکست والیبال این کشور در فینال نوشت: این چیزی نیست که هواداران لهستانی در خصوص فینال مسابقات قهرمانی جهان تصور می کردند. باتوجه به شکست، مدال نقره تیم نیکولا گربیچ همچنان یک موفقیت بزرگ است.  با این حال، این بار ایتالیایی ها می توانند جشن بگیرند، زیرا آنها پس از قهرمانی در جام ملت های اروپا سال گذشته، بهترین تیم جهان شدند.  
همچنین روزنامه‌نگاران ایتالیایی این برد را یک افسانه دانسته و نوشتند: ۲۴ سال پس از عنوان قهرمانی جهان با حضور دی جورجی در زمین، حالا تیم او قهرمان شده و به صدر جدول والیبال جهان بازگشته است. در لهستان  همه ساکت شدند و فقط ایتالیایی ها آواز خوانند!
 توتو اسپورت دیگر رسانه ایتالیایی نوشت نوشت: لهستان مجبور شد تسلیم والیبال ایتالیا شود. والیبالیست‌های ایتالیا واقعا فوق العاده بودند و شاهکار شگفت انگیزی را خلق گردند.
به گزارش ایسنا، این قهرمانی والیبال ایتالیا در رقابت‌های جهانی در رسانه‌های این کشور بازتاب گسترده‌ای داشته است. مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ که با حضور ۲۴ تیم از چهارم شهریورماه به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شده بود، بامداد روز دوشنبه ۲۱ شهریور با قهرمانی تیم ایتالیا به پایان رسید.
تیم‌های لهستان، برزیل و اسلوونی در این مسابقات با صعود به جمع چهار تیم برتر، به ترتیب رتبه‌های دوم تا چهارم این مسابقات را به نام خود کردند.
کمیته فنی این مسابقات تیم رویایی قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ را انتخاب کرد که سیمونه جیانلی به عنوان ارزشمندترین بازیکن معرفی شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.