تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۷
کد خبر : 1062

رایزنی وزیران خارجه عربستان و فرانسه درباره مسایل منطقه‌ای و راه‌های همکاری

رایزنی وزیران خارجه عربستان و فرانسه درباره مسایل منطقه‌ای و راه‌های همکاری

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در پاریس میزبان فیصل بن فرحان بن عبدالله، همتای عربستانی خود بود. دو طرف نشستی برای بررسی ابعاد مختلف روابط ریاض-پاریس و راه‌های تقویت آن داشتند، همچنین در این دیدار تقویت هماهنگی‌های دوجانبه در زمینه مسایل بین‌المللی مشترک بررسی

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در پاریس میزبان فیصل بن فرحان بن عبدالله، همتای عربستانی خود بود.

دو طرف نشستی برای بررسی ابعاد مختلف روابط ریاض-پاریس و راه‌های تقویت آن داشتند، همچنین در این دیدار تقویت هماهنگی‌های دوجانبه در زمینه مسایل بین‌المللی مشترک بررسی شدند.

همچنین وزرای خارجه عربستان و فرانسه در این دیدار به تبادل نظر درباره مسایل مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخته و بر لزوم ادامه اقدامات مشترک برای مقابله با کرونا تاکید کردند.

علاوه بر  این، لودریان و بن عبدالله مهمترین فرصت‌های همکاری اقتصادی به ویژه در زمینه نوآوری، تکنولوژی، تبادل تجربیات و دانش را مورد بحث قرار داده و بر اهمیت تشویق سرمایه‌گذاران به شرکت در توسعه پایدار و پروژه‌های بزرگ در دو کشور تاکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.