تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 14504

رئیس کمیته بین‌الملل تنیس: تخریب‌کننده‌ها پست گرفته‌اند/ وقتمان را تلف کرده‌ایم!

رئیس کمیته بین‌الملل تنیس: تخریب‌کننده‌ها پست گرفته‌اند/ وقتمان را تلف کرده‌ایم!

به گزارش ایسنا، داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس مهرافزا منوچهری، نایب رئیس فدراسیون و فرزین ضیاآذری، دبیر فدراسیون را برکنار و اشرف گنجوی را جایگزین منوچهری و شاهرخ کشاورز را به عنوان دبیر منصوب کرد. در واکنش به این انتصابات تعدادی از مسئولان فدراسیون تنیس استعفای خود را اعلام کردند. امیرهمایون صدری، رئیس کمیته بین‌الملل،

به گزارش ایسنا، داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس مهرافزا منوچهری، نایب رئیس فدراسیون و فرزین ضیاآذری، دبیر فدراسیون را برکنار و اشرف گنجوی را جایگزین منوچهری و شاهرخ کشاورز را به عنوان دبیر منصوب کرد.

در واکنش به این انتصابات تعدادی از مسئولان فدراسیون تنیس استعفای خود را اعلام کردند.

امیرهمایون صدری، رئیس کمیته بین‌الملل، اکبر طاهری، سرمربی تیم ملی مردان، فرناز فصیحی، سرمربی تیم ملی زنان، سینا ابراهیمیان، رئیس کمیته مسابقات و یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون کسانی هستند که طی نامه‌ای از حضور در این فدراسیون استعفا کردند.

امیرهمایون صدری، رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون که جزو نفراتی است که استعفا داده، در این مورد به ایسنا، گفت: معتقدم  همه در فدراسیون تنیس ایران در چند ماه گذشته تلاش کرده‌اند اتفاقات خوبی بیفتد. کم و کاستی هم وجود دارد اما اتفاقات مثبتی در تمام زمینه‌ها افتاده است. نتایج خانم مشکات الزهرا صفی در مسابقات بین المللی، اعزام چهار تیم برای اولین بار به مسابقات و نتیجه‌ای که کسب کرده‌اند، افزایش تعداد مسابقاتی که از فدراسیون جهانی گرفته‌ایم، بخشی از این اقدامات است. به هر حال گروهی جمع شده‌اند و کار می‌کنند. حالا اگر قرار است ناگهانی دو سمت اصلی فدراسیون تغییر کند و افرادی در انتصاب شوند که در ماه‌های  اخیر از عملکرد این فدراسیون بد گفته‌اند، این باعث دلسردی افراد می‌شود.

او افزود: اگر کسی به تمام کارهایی که ما کرده‌ایم که به نظر خیلی از اهالی تنیس مثبت بوده، ایراد می‌گیرد و همان فرد در فدراسیون منصوب می‌شود، پس کارمان بد بوده است.

صدری با بیان اینکه قبل از استعفا صحبتی با عزیزی، رئیس فدراسیون نداشته است، ادامه داد: امیدوار بودم این صحبت‌ها در جلسه‌ای انجام شود اما چون خوشبختانه تمام افرادی که استعفا دادند هم‌فکر و هم‌نظر بودند و خیلی دلخور شده‌اند، دیگر وقت برای جلسه نشد.

او افزود: بحث اصلی ما با رئیس فدراسیون نیست چون آقای عزیزی یکسال است که ریاست فدراسیون را برعهده گرفته و خیلی تلاش کرده اتفاقات مثبتی برای تنیس بیفتد. مهمترین بحث ما این است که اگر شما پذیرفته‌اید که این اتفاق بیفتد، یا خودتان تصمیم گرفته‌اید یا این تصمیم را برای شما گرفته‌اند. ما انتظار داریم به عنوان رئیس فدراسیون از عواملی که کمک کرده اند تا ورزش تنیس نتایج مثبتی بگیرد، طرفداری بکند و نگذارد کسی که فقط بانی و باعث تخریب فدراسیون طی این چند ماه بوده جایگاهی در فدراسیون بگیرد.

صدری در پاسخ به این سوال که شما معتقدید این انتصاب از طرف افرادی خارجی از فدراسین بوده، بیان کرد: نمی‌دانم اما وقتی یک ماشین در حال حرکت است و به درستی پیش می‌رود لزوم تغییر در دو  سمت کلیدی چیست؟ مگر اینکه از بیرون باشد

او با بیان اینکه با نفراتی که به تازگی منصوب شده‌اند صحبتی نکرده‌ام، ادامه داد: سال‌های قبل با این دوستان همکاری داشتیم و کار کردیم. اصلا بحث فرد نیست که این فرد چرا رفته و فرد دیگری چرا نیامده، مخصوص در مورد دبیر فدراسیون چون اصلا نمی‌دانم آقای ضیا آذری مایل است بماند یا نه. من می‌گویم اگر قرار است تغییراتی در فدراسیون اتفاق بیفتد، می‌شد در پست‌های دیگر باشد. دوم اینکه چگونه می‌شود فردی پست بگیرد که در ۶ ماه گذشته فدراسیون و رئیس فدراسیون را تخریب کرده است. اگر کارهای ما منفی است، پس وقتمان را تلف می‌کنیم.

صدری با بیان اینکه هنوز موفق به صبحت با رئیس فدراسیون نشده، تصریح کرد: آقای عزیزی خیلی محترم است و مطمئنم که از این موضوع ناراحت و دنبال حل آن است. بحث ما ابتدا دفاع از عملکرد فدراسیون بود که در راس آن رئیس فدراسیون قرار دارد. باید بدانیم چرا رئیس فدراسیون در حالی که اتفاقات خوبی در تنیس می‌افتد، دو پست مهم را تغییر می‌دهد یا مجبور به تغییر می‌شود.  

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.