تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 10890

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد: جلسه با رئیس جمهور خوب و پربار بود

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد: جلسه با رئیس جمهور خوب و پربار بود

حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دیدار صبح امروز مجمع نمایندگان سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور گفت: دیدار امروز مجمع نمایندگان استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به همراه استاندارن این استان‌ها با رییس جمهور از ساعت ۷/۳۰صبح تا حدود

حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دیدار صبح امروز مجمع نمایندگان سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور گفت: دیدار امروز مجمع نمایندگان استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به همراه استاندارن این استان‌ها با رییس جمهور از ساعت ۷/۳۰صبح تا حدود ساعت ۱۱به طول انجامید .

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این دیدار نمایندگان ضمن بیان مشکلات حوزه های انتخابیه بر پیگیری مصوبات سفرهای استانی تاکید کردند، استانداران هم مشکلات استان ها را مطرح کردند و راهکارها و پیشنهاداتی را به محضر رئیس جمهور ارائه دادند و رییس جمهور هم بعد از استماع نکاتی را مطرح کردند.

وی ادامه داد:  رئیس جمهور نیز ضمن تایید نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات نمایندگان به آقای آقای اسماعیلی، رییس دفترشان و آقای مرتضوی دستور دادند که سخنان و دستورات وی را به عنوان مصوبه تلقی کنند و برخی از موارد را برای اجرا ابلاغ کنند و همچنین بر طرح برخی از مسائل  در جلسه هیات دولت تاکید کردند که این نکات از طرف رئیس جمهور  به وزرا منتقل شود .

موحد با بیان اینکه جلسه با رئیس جمهور خوب و پربار بود ادامه داد:  همچنین در این جلسه نمایندگان علاوه بر بیان مسائل حوزه انتخابیه به  بحث تورم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، افزایش قیمت خودرو و اجرای پروژه های عمرانی در کشور تاکید کردند .

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: رئیس جمهور بر پیگیری و حل این مشکلات تاکید داشتند که هرچه سریعتر این مسائل و مشکلات پیگیری و حل شود.

وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان ریس مجمع نمایندگان استان در مورد مصوبات سفر استانی رییس جمهور به استان و همچنین بحث عملیات احداث جاده دهدشت-پاتوه-اصفهان-شهرضا و بهبان و بحث ابرسانی به شهرهای دهدشت، چرام لنده، دیشموک و سوق تاکیداتی داشتم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.