تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۳۸
کد خبر : 257

رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران در راه توکیو/ سرپرست زودتر از تیم رفت

رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران در راه توکیو/ سرپرست زودتر از تیم رفت

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز هشتم مرداد آغاز می‌شود و تیم ملی ایران نیز با ترکیب چهار ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست در این بازی‌ها شرکت می‌کند. ابتدا قرار بود تیم دوومیدانی ایران شنبه شب، دوم مرداد راهی توکیو شود اما تنها  هاشم صیامی، رئیس فدراسیون که سرپرستی تیم را هم

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز هشتم مرداد آغاز می‌شود و تیم ملی ایران نیز با ترکیب چهار ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

ابتدا قرار بود تیم دوومیدانی ایران شنبه شب، دوم مرداد راهی توکیو شود اما تنها  هاشم صیامی، رئیس فدراسیون که سرپرستی تیم را هم برعهده دارد، راهی محل برگزاری المپیک شد و المپین‌ها و مربی تیم سوم مرداد اعزام می‌شوند.  

علی رضایی، دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد اعزام هاشم صیامی یک روز زودتر از سایر اعضا، به ایسنا گفت: ” آقای صیامی به عنوان سرپرست تیم برای شرکت در جلسه تکنیکال و همچنین  انجام  مقدمات حضور ورزشکاران و هماهنگی‌های لازم  باید زودتر به توکیو می‌رفت.

او در پاسخ به این سوال که سرپرستی تیم از ایران تا محل برگزاری مسابقات با چه کسی است؟ گفت: سرپرستی تیم با آقای دادروان است. البته از کمیته ملی المپیک هم نفراتی حضور دارند. “

احسان حدادی در پرتاب دیسک، حسن تفتیان در دوی ۱۰۰ متر، فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر و مهدی پیرجهان در دوی ۴۰۰ متر بامانع نمایندگان ایران در توکیو هستند. هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی به عنوان سرپرست تیم ملی و مهدی دادروان هم به عنوان  مربی در المپیک  شرکت  می‌کنند.

حدادی با حضور در توکیو چهارمین المپیک خود را تجربه می‌کند، تفتیان برای دومین‌بار در این بازی‌ها خواهد دوید و پیرجهان و فصیحی نیز برای اولین بار فرصت حضور در این  رویداد را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.