تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 15684

رئیسی: به دنبال مصوبات قطعی برای حل مشکلات البرز هستیم

رئیسی: به دنبال مصوبات قطعی برای حل مشکلات البرز هستیم

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه ۱۸ فرودین در بدو ورود به استان البرز، با ادای احترام به ۵ هزار شهید این استان و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت: البرز به دلیل همسایگی با تهران هم دارای مزایایی است و هم معایب و مشکلاتی دارد. رئیسی گفت: همجواری با مرکز و استان تهران

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه ۱۸ فرودین در بدو ورود به استان البرز، با ادای احترام به ۵ هزار شهید این استان و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت: البرز به دلیل همسایگی با تهران هم دارای مزایایی است و هم معایب و مشکلاتی دارد.

رئیسی گفت: همجواری با مرکز و استان تهران مزایایی را برای این استان آورده و مشکلاتی هم برای البرز دارد.

رئیس جمهور ادامه داد: آنچه که ما از ظرفیت‌ها در البرز داریم بسیار است. در البرز هم زمینه‌های بسیاری برای کشاورزی و صنایع تبدیلی در کنار کشاورزی وجود دارد و هم شهرک‌های صنعتی و صنایع مهمی در استان فعال است.

وی ادامه داد: جمعیت مهاجر در استان البرز بسیار است که همه اقوام با همه گویش‌ها را در کنار هم قرار داده و به حق البرز را ایران کوچک نامیده‌اند و این هم مزیتی برای رشد البرز است.

رئیسی با اشاره به مشکلات استان، گفت: گام‌هایی تاکنون برای رفع مشکلات برداشته شده که لازم بوده ولی به هیچ وجه کافی نبوده است به همین دلیل باید گام‌های جدی برداشت. 

رئیس جمهور اضافه کرد: البرز مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیاری را در خود جای داده که می‌توانند به رشد و توسعه حوزه فناوری در کشور کمک شایانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوستان ما با مدیران استان، نمایندگان و نماینده مقام معظم رهبری نشست‌هایی داشته‌اند و مشکلات را احصا کرده‌اند امیداوریم در شورای اداری به بحث گذاشته و به مصوبات قطعی برسیم و دنبال این هستیم که مشکلات استان مرتفع شود.در این رابطه مشارکت مردم و فرهیتختگان را ضروری می‌دانیم.

رئیس جمهور در پایان گفت: برای من سفر در ماه مبارک رمضان و دوستان را به زحمت انداختن سخت است ولی چون می‌خواهم همه استان‌های کشور را در گام اول بررسی کنم می‌دانم مسئولین و رسانه‌ها در ماه رمضان به زحمت می‌افتید ولی بر من ببخشید. انشاالله این سفر پر برکت باشد و گرهی از مشکلات استان باز کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.