تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 11336

دیوید تیلور پانزدهمین کشتی‌گیر برتر تاریخ آمریکا/ کاکس در رده ۱۹

دیوید تیلور پانزدهمین کشتی‌گیر برتر تاریخ آمریکا/ کاکس در رده ۱۹

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت flowrestling، در حالی که روزهای آغازین سال ۲۰۲۲ میلادی را سپری می کنیم، برترین کشتی گیران آمریکایی تاریخ معرفی شدند و قرار است به زودی ۱۰ کشتی گیر برتر تاریخ در این عرصه نیز مشخص شوند. دیوید تیلور نام آشنا برای ایرانی ها در این فهرست در رده پانزدهم

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت flowrestling، در حالی که روزهای آغازین سال ۲۰۲۲ میلادی را سپری می کنیم، برترین کشتی گیران آمریکایی تاریخ معرفی شدند و قرار است به زودی ۱۰ کشتی گیر برتر تاریخ در این عرصه نیز مشخص شوند.

دیوید تیلور نام آشنا برای ایرانی ها در این فهرست در رده پانزدهم قرار گرفته است. در توضیح این سایت برای رقیب حسن یزدانی آمده است: خیلی ها فکر می کنند که تیلور جادوگر است و همین توضیح کاملی است برای آنچه او در تشک کشتی انجام می دهد. سبک تهاجمی تیلور باعث می شود هر بار که در مسابقه شرکت می کند هواداران را میخکوب کند. حرفه او در کالج با چهار حضور در فینال مسابقات NCAA برجسته شد و توانست نام خودش را مطرح کند. 

دوران حرفه ای او با قهرمانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ در وزن ۸۶ کیلوگرم به سطح دیگری رسید. مسابقه دور ابتدایی او برابر حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک بود و تیلور با نتیجه ۱۱-۶ پیروز شد. تیلور فصل ۲۰۱۹ را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما در سال ۲۰۲۱ غوغا کرد و یک مدال طلای المپیک و یک مدال نقره جهانی را به دست آورد.

همچنین جی دن کاکس در این رده بندی در رده ۱۹ قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۴ قهرمانی NCAA را برای میسوری به عنوان یک دانشجوی سال اول به دست آورد و پس از آن در سال ۲۰۱۵ مقام پنجم را کسب کرد.

او مدال برنز المپیک ریو را به دست آورد. او در وزن ۸۶ کیلوگرم در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ حضور داشت و طلاهای ۹۲ کیلوگرم در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ را کسب کرد. آخرین افتخار او یک مدال برنز در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.