تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 15213

دیدار علیرضا دبیر با فرمانده سپاه البرز

دیدار علیرضا دبیر با فرمانده سپاه البرز

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و رحیم اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه و مدیرعامل باشگاه مقاومت این استان، با حضور در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کردند. محوریت این جلسه در مورد فعالیت رسمی باشگاه مقاومت در رشته کشتی

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و رحیم اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه و مدیرعامل باشگاه مقاومت این استان، با حضور در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کردند.

محوریت این جلسه در مورد فعالیت رسمی باشگاه مقاومت در رشته کشتی بود و مقرر شد تا این باشگاه با مرکزیت استان البرز در رده‌های سنی مختلف اقدام به جذب کشتی گیر نماید و در لیگ‌های برتر کشتی نیز حضوری فعال داشته باشد.

از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار، حضور کشتی گیران قهرمان و رده های ملی بعنوان سرباز قهرمان در این باشگاه بود تا قهرمانان کشتی بتوانند خدمت مقدس سربازی خود را به عنوان کشتی گیر در این باشگاه انجام دهند و از تمرینات دور نمانند.

استعدادیابی در کشتی کشور یکی دیگر از اهداف حضور باشگاه البرز در رشته کشتی است و علاقمندان می‌توانند با حضور در این باشگاه در رده‌های سنی مختلف تمرینات خود را انجام دهند.

حیدرنیا که خود از کشتی گیران مطرح استان تهران و قهرمان دانشجویان کشور در دهه‌های گذشته بوده به همراه سایر مهمانان از امکانات کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی شامل خانه‌های کشتی شهید هادی و صدرزاده و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید عفتی بازید به عمل آورد.

کمک و همکاری سپاه استان البرز به منظور پیشرفت کشتی در این استان یکی دیگر از موضعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.