تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 11229

دیدار رییسان فدراسیون بدنسازی ایران و عراق

دیدار رییسان فدراسیون بدنسازی ایران و عراق

به گزارش ایسنا، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و نایب رئیس اول فدراسیون آسیا با فائض عبدالحسن عبودی رئیس فدراسیون عراق و جمعی از اعضای هیأت رییسه فدراسیون این کشور در شهر کربلا دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار که رضا اردیخانی، رئیس امور بدنسازی و پرورش اندام مناطق آزاد

به گزارش ایسنا، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و نایب رئیس اول فدراسیون آسیا با فائض عبدالحسن عبودی رئیس فدراسیون عراق و جمعی از اعضای هیأت رییسه فدراسیون این کشور در شهر کربلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که رضا اردیخانی، رئیس امور بدنسازی و پرورش اندام مناطق آزاد کشورمان، ابراهیم ناطق ابراهیم و حیدر رشید الربینی دو عضو هیأت رییسه فدراسیون عراق نیز در آن حضور داشتند، درباره توسعه فیتنس چلنج به خصوص در حوزه بانوان بحث و تبادل نظر به عمل آمد. برگزاری دوره‌های مشترک مربیگری و اردوی مشترک تمرینی با تیم ملی عراق از دیگر مباحثی بود که رییسان دو فدراسیون درباره آن گفت‌وگو کردند.

هم‌چنین مسوولان فدراسیون عراق از آمادگی خود برای حضور ورزشکاران این کشور در دو رویداد فیتنس چلنج قهرمانی آسیا و کاپ آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی ایران خبر دادند. ناگفته نماند که اعضای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عراق، از حضور تیم بانوان خود در مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا استقبال کردند و با توجه به این که شرایط فرهنگی کشور عراق نیز شباهت زیادی با ایران دارد، قرار بر این شد که مسابقات بانوان عراق توسط عوامل اجرایی و داوران زن به‌زودی برگزار شود.

در پایان این جلسه مقرر شد در اولین فرصت و در بغداد نشست مشترکی با حضور دو رییس فدراسیون برگزار شده و تفاهمنامه مشترکی به امضا برسد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.