تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۹
کد خبر : 2252

دیدار رئیس جمهوری مصر با مشاور امنیت ملی امارات

دیدار رئیس جمهوری مصر با مشاور امنیت ملی امارات

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اسکای نیوز، سخنگوی نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری این کشور با یک هیئت عالی رتبه اماراتی به ریاست طحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی این کشور در مقر ریاست جمهوری دیدار کرد. وی افزود، در این دیدار روابط همکاری دوجانبه به ویژه در

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اسکای نیوز، سخنگوی نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری این کشور با یک هیئت عالی رتبه اماراتی به ریاست طحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی این کشور در مقر ریاست جمهوری دیدار کرد.

وی افزود، در این دیدار روابط همکاری دوجانبه به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری، تقویت سرمایه‌گذاری مشترک دو کشور در بخش های مختلف مصر بررسی شد.

شیخ طحنون هم از وجود فضا در مصر برای جذب سرمایه گذاری که فرصت بی سابقه ای را برای سرمایه‌گذاری های امارات و سایر کشورها فراهم می کند، قدردانی کرد چرا که سرمایه گذاری مستقیم امارات در مصر به بیش از ۱۵ میلیارد دلار رسیده است.

گفتنی است صندوق حاکمیت مصر و هلدینگ توسعه ابوظبی در سال ۲۰۱۹ یک پلت فرم سرمایه گذاری استراتژیک مشترک با ارزش ۲۰ میلیارد دلار راه اندازی کردند و این شرکت ابوظبی پروژه های سرمایه گذاری به ارزش سه میلیارد دلار را تأمین بودجه کرد.

محمد السویدی، مدیرعامل گروه هلدینگ ابوظبی تاکید کرد که بازار مصر بازار امیدوار کننده ای است و پروژه هایی در بازار مصر وجود دارد که برای سرمایه گذاران جذاب است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.