تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 25707

دنیا زیباتر میشود وقتی پولدار باشی

دنیا زیباتر میشود وقتی پولدار باشی

یکی از بهترین تصمیماتی که در طول زندگی ام گرفتم این بود که مشغول تجارت در حوزه ی سیب شدم و این محصول را به سراسر ایران نیز ارسال کردم وبه سودهی بالای رسیدم. سیب درختی کوچک سیب درختی کوچک را می توان به صورت مربا، کمپوت، مارمالاد و غیره تهیه کرد و یا در

یکی از بهترین تصمیماتی که در طول زندگی ام گرفتم این بود که مشغول تجارت در حوزه ی سیب شدم و این محصول را به سراسر ایران نیز ارسال کردم وبه سودهی بالای رسیدم.

سیب درختی کوچک

سیب درختی کوچک را می توان به صورت مربا، کمپوت، مارمالاد و غیره تهیه کرد و یا در انواع غذاها و دسرها آن را طبخ کرد. همچنین این محصول می تواند برای طعم دادن در انواع کیک، دسر و شیرینی مورد استفاده قرار بگیرد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که خوردن سیب درختی می تواند دندانها را تمیز و شفاف کند و شب قبل از خواب نیازی به مسواک زدن ندارند و می تواند میکروبهای موجود در دندان را نابود کند.

شاید برایتان جالب باشد سیب درختی از قدیمی ترین میوه ها در جهان به شمار می رود و پیامبران و امامان ما مصرف آن بسیار توصیه کرده اند و از سیب به عنوان یک میوه بهشتی یاد می کنند. سیب درختی قدرت و تحمل بالایی در برابر دمای سرد را دارد و می توان در مدت زمان طولانی آن را نگه داری کرد. در نظر داشته باشید سیب درختی می بایست به صورت ارگانیک به تولید برسد و فاقد هر گونه کرم خوردگی و پلاسیدگی باشد. این میوه می تواند در اکثر شهرها به ثمر برسد و با توجه به شرایط جوی که دارد می تواند از طعم و عطر مختلفی برخوردار باشد.

سیب زرد استخوانی

قیمت سیب زرد استخوانی  بسیار مناسب است. این میوه ی شیرین فوق العاده خوشمزه و مفید است و برای انواع بیماری ها مناسب است. فیبر، پروتیین، ویتامین A، پتاسیم و بسیار ی مواد دیگر در سیب یافت می شود. ارزش تغذیه ایی این میوه بسیار بالا می باشد. سیب زرد کوچک از نظر ظاهری شکیل نیست ولی از همه ی انواع آن شیرین تر و خوشمزه تر است. این میوه کالری بالایی دارد و انرژی زیادی به بدن انتقال می دهد. این میوه در تقویت قوای جنسی برای مردان موثر است و از زود انزالی جلوگیری می کند. تحقیقات نشان داده در تنظیم قا عدگی نا منظم زنان نیز بسیار موثر بوده و درد های ناشب از آن را کم می کند. سیب فشار خون را تنظیم می کند و به قلب کمک می کند. سیب برای در مان جذام نیز بسیار موثر است و التهابات پوستی را کاهش می دهد. آب سیب زرد در دفع سموم از بدن کمک می کند.

 

سیب خشک حبه ای

برای تامین انرژی روزانه می توان از جو دوسر پرک ارگانیک با سیب خشک حبه ای استفاده کرد. جودوسر ماده ای مقوی است که در منیزیم، فسفر، روی، منگنز، سلنیوم، آهن می باشد. جو دوسر برای تمام گروه های خونی مفید است که می توان در صبحانه یا میان وعده های غذایی استفاده نمود. مقدار یک فنجان دوسر پخته شده داری 150 کالری داراست که در آن فیبر و پروتئین سرشاری وجود دارد.

این محصول بدون شکر و ارگانیک است و در جو ویتامین ب زیادی می توان یافت کرد. افرادی که به گلوتن حساسیت دارند می توانند به راحتی از جو دوسر استفاده نمایند. استفاده از جو باعث احساس سیری به انسان دست می دهد که برای افرادی که می خواهند لاغر شوند استفاده از جو موجب کاهش وزن می شود.

جو دوسر در زیبایی پوست و مراقبت مو مفید می توانند نیازهای بدن را تامین کند. مصرف جو بصورت خوراکی و ماسک صورت می تواند به زیبایی و شادابی پوست کمک کند و در تقویت مو و استخوان کمک بسزایی کند. استفاده از جو دو سر برای صبحانه می تواند یک وعده غذایی پر کالری و خوشمزه باشد.

استفاده از غلات می تواند نیاز بدن به فیبر و ویتامین را برطرف سازد و افرادی که دچار کم خونی هستند با استفاده از این محصول عالی فقر آهن آنان برطرف می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.