تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 10501

دلخانی: وزارت راه به وعده‌اش در قبال کشتی‌گیران عمل نکرده است

دلخانی: وزارت راه به وعده‌اش در قبال کشتی‌گیران عمل نکرده است

میثم دلخانی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از مسوولان وزارت راه به‌ دلیل بدعهدی نسبت به مدال‌آوران کشتی در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهارکرد: پس از نتایج درخشان کشتی‌گیران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان که با خوشحالی بسیار زیاد مردم و پیام‌های تبریک مقامات عالی‌رتبه نظام همراه بود، وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی

میثم دلخانی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از مسوولان وزارت راه به‌ دلیل بدعهدی نسبت به مدال‌آوران کشتی در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهارکرد: پس از نتایج درخشان کشتی‌گیران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان که با خوشحالی بسیار زیاد مردم و پیام‌های تبریک مقامات عالی‌رتبه نظام همراه بود، وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی در توییتر از هدیه ویژه وزارت راه و شهرسازی به قهرمانان کشتی خبر داد. پس از آن نیز وزیر راه در زمان حضور رییس‌جمهور در استان فارس، در دیدار با بنده و محمدرضا گرایی قول دادند که علاوه بر اهدای زمین جهت احداث ورزشگاه در شهر جدید صدرا، به تمامی مدال‌آوران کشتی در رقابت‌های جهانی زمین مسکونی اهدا خواهد شد.

دارنده محیط و ساخت ذوزنقه مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱، افزود: پس از آن در تاریخ ۲۷ مهر به همراه رییس فدراسیون کشتی و تمامی مدال‌آوران رقابت‌های جهانی نروژ به وزارت راه رفتیم  محیط ذوزنقه و مساحت ذوزنقه  وزیر دیدار کردیم. وزیر راه در آن دیدار ضمن اعلام موافقت رییس‌جمهور با تجلیل از قهرمانان کشتی، قول داد، کارگروه ویژه‌ای با حضور رییس فدراسیون کشتی ظرف ۱۰ روز در این‌باره تشکیل می‌شود تا اهدای زمین یا آپارتمان به قهرمانان کشتی را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ کدام از قول‌های وزیر راه و شهرسازی به قهرمانان کشتی عملی نشده است، خاطرنشان کرد: با وجود گذشت نزدیک به یک ماه از این دیدار، نه تنها کارگروهی تشکیل نشد، مسئولان وزارت راه نیز جواب تماس‌ها و نامه‌های کشتی‌گیران را نیز ندادند.

دلخانی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان این است وقتی قولی می دهند به وعده خود عمل کنند، نه اینکه وعده‌هایشان رسانه‌ای می‌شود و همه مردم فکر می‌کنند این پاداش‌ها به قهرمانان داده شده اما در عمل هیچ اتفاقی نمی‌افتد. این برخوردها با قهرمانان قشنگ نیست و باعث بی‌انگیزگی آن‌ها می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از مسئولان استان فارس، گفت: مسئولان استان فارس نیز علی‌رغم وعده‌های متعدد، فقط ۳ سکه به ما پاداش دادند و به وعده های خود عمل نکردند، آن‌وقت به رییس هیات کشتی فارس زنگ زدند و بخاطر اینکه در مصاحبه‌ام از آن‌ها انتقاد کردم، خواستار برخورد با من شدند! مگر من دروغ گفتم که میخواهند با من برخورد کنند؟

دلخانی در پایان با قدردانی از رییس فدراسیون کشتی، گفت: علیرضا دبیر تا جایی‌که توانست از طریق دوستان و حامیان مالی بخش خصوصی، به بچه‌ها پاداش داد اما مسئولان به وعده‌هایشان عمل نکردند. از رییس هیات کشتی فارس نیز بخاطر حمایت‌هایی که از ما داشته است تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.