تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
کد خبر : 19891

دفاع ذوالفقارنسب از اخراج اسکوچیچ

دفاع ذوالفقارنسب از اخراج اسکوچیچ

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ گفت: در شرایط استاندارد و معقول، اگر نتایج خوب هم نباشد چنین تصمیماتی گرفته نمی‌شود اما واقعا فوتبال کشور ما شرایط طبیعی و معقولی ندارد. در حال حاضر مدیریت این فدراسیون در دوره موقت است. او با اشاره

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ گفت: در شرایط استاندارد و معقول، اگر نتایج خوب هم نباشد چنین تصمیماتی گرفته نمی‌شود اما واقعا فوتبال کشور ما شرایط طبیعی و معقولی ندارد. در حال حاضر مدیریت این فدراسیون در دوره موقت است.

او با اشاره به اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: همه به این مساله آگاه هستیم که اعضای کمیته فنی واجد شرایط هستند. باید به تصمیم این کمیته برای رد صلاحیت اسکوچیچ احترام بگذاریم. آن‌ها قطعا برای ادامه راه هم برنامه‌ و ذهنیتی دارند. مطمئنا این تصمیم را با تحقیق گرفته‌اند.

این کارشناس فوتبال در واکنش به اینکه در صورت برکناری اسکوچیچ، آیا انتخاب مربی خارجی می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند؟ گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیمی دارند. در شرایط فعلی انتخاب بعدی اهمیت زیادی دارد. نباید بیش از این زمان را از دست بدهیم. با یک انتخاب خوب و قابل اعتنا از این شرایط بحرانی خارج می‌شویم.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب یک مربی خارجی بزرگ که اطلاعی از فضای فوتبال ایران ندارد، می‌تواند کمکی به تیم ملی کند؟ اظهار کرد: باید با برنامه، با دقت و بدون اشتباه از این مرحله بگذریم. کمیته فنی تصمیم به رد صلاحیت اسکوچیچ گرفته و قطعا راهکار مناسب را هم دارد.

این مربی فوتبال درباره رد صلاحیت کی‌روش در کمیته فنی گفت: من هم موافق نظرشان هستم. کی‌روش همان زمانی که از تیم ملی کنار گذاشته شد، اتهاماتی زد و صحبت‌های نسنجیده‌ای انجام داد که جایگاه خودش را از دست داد. من هم اعتقاد دارم که آقای کی‌روش صلاحیت کار در فوتبال کشورمان را ندارد.

ذوالفقارنسب درباره گزینه‌های ایرانی برای جانشینی اسکوچیچ از جمله امیر قلعه‌نویی، علی دایی و جواد نکونام گفت: به نظرم این سه نفر، صلاحیت لازم را دارند. هر کدام رویه متفاوتی دارند اما نمره قبولی را برای سرمربی‌گری در تیم ملی می‌گیرند. هر سه نفر انگیزه بالایی برای موفقیت دارند و اعتقاد دارم از تمام امکانات و آبروی خودشان مایه می‌گذارند که این تیم موفق شود. این یک فاکتور مهم و مثبت برای فوتبال ماست. این مربیان اعتبار خود را می‌آورند و ایرانی هستند. آنها تلاش لازم را می‌کنند. از اهالی فوتبال انتظار دارم که از مربیان ایرانی حمایت کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.