تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 19593

دستگیری بیش از ۱۳۰۰ خلافکار در پایتخت

دستگیری بیش از ۱۳۰۰ خلافکار در پایتخت

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای پنجاه‌ و هفتمین مرحله از طرح رعد گفت:‌ پنجاه‌ و هفتمین مرحله از طرح رعد در روزهای اخیر در مجموعه پلیس پیشگیری تهران بزرگ و شهرستان ری به اجرا درآمد که در جریان ۱۳۲۰ تن دستگیر شدند که از این تعداد ۱۰۷۸ نفر در تهران و ۲۴۲

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای پنجاه‌ و هفتمین مرحله از طرح رعد گفت:‌ پنجاه‌ و هفتمین مرحله از طرح رعد در روزهای اخیر در مجموعه پلیس پیشگیری تهران بزرگ و شهرستان ری به اجرا درآمد که در جریان ۱۳۲۰ تن دستگیر شدند که از این تعداد ۱۰۷۸ نفر در تهران و ۲۴۲ نفر نیز در شهرستان ری بودند. امروز برخی از نتایج این طرح به اجرا درآمده و نشان‌دهنده روزها کار اطلاعاتی و عملیاتی همکاران من در پلیس پیشگیری است.

وی درباره جرائم مرتکب شده از سوی متهمان نیز گفت:‌ این افراد مرتکب جرائم مختلفی از جمله سرقت، ایجاد مزاحمت، مالخری، درگیری، خرید و فروش مواد مخدر و … شده بودند که دستگیری آنان با مجوز مقام قضایی اجرا شد. همچنین درمیان متهمان دستگیر شده مجرمان فراری و دارای حکم جلب نیز قرار دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این طرح ۲۲ باند منهدم شد، اظهارکرد:‌ همچنین از زمان دستگیری متهمان تا کنون ۱۹۸۹ مورد از اموال مسروقه مردم که ۲۰۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز در میان آن قرار دارد، کشف و ضبط شده است.  

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به آمار کشفیات سلاح نیز تصریح کرد: در شهرستان ری پنج قبضه سلاح گرم و در تهران شش قبضه سلاح گرم از متهمان دستگیر شده کشف و ضبط شد. همچنین در تهران ۱۰۱ قبضه سلاح سرد و در شهرستان ری نیز ۱۱۶ قبضه سلاح سرد از سوی ماموران کشف و ضبط شد که مجرمان دستگیر شده از آن برای اهداف مجرمانه خود استفاده می‌کردند.

رحیمی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۸۰ محل و پاتوق سارقان، مالخران و اراذل و اوباش و سوداگران مرگ مورد پاکسازی قرار گرفت، گفت: ۳۴ نفر از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه‌دار نیز از این پاتوق‌ها دستگیر شدند.  

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ برای متهمان دستگیرشده پرونده‌های جداگانه‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد. همچنین تحقیقات پلیس برای کشف دیگر جرائم ارتکابی ازسوی این افراد نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.