تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 12036

دستور تخلیه روستاهای کنار رودخانه صادر شد

دستور تخلیه روستاهای کنار رودخانه صادر شد

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان علی زینی وند امروز ۲۸ دی ماه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه هنوز استان کرمان هنوز تحت تاثیر تبعات سیل دو هفته قبل بود که بارشهای جدید از اوایل هفته جاری آغاز شد.  وی افزود: سیل اخیر جنوب استان را در برگرفت، در

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان علی زینی وند امروز ۲۸ دی ماه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه هنوز استان کرمان هنوز تحت تاثیر تبعات سیل دو هفته قبل بود که بارشهای جدید از اوایل هفته جاری آغاز شد. 
وی افزود: سیل اخیر جنوب استان را در برگرفت، در خیلی از مناطق رودخانه ها طغیان کردند. 
استاندار خاطرنشان کرد: بارندگی ها ادامه دارد و در رودبار جنوب و زهکلوت دستور تخلیه روستاهای کنار رودخانه صادر شده است. 

زینی وند با تاکید بر این نکته که نیروهای امدادی در صحنه هستند اما بروز خسارتهای حدید را در اثر بارندگیهای پیش رو دور از انتظار ندانست.
استاندار کرمان اعلام کرد: به دلیل شرایط باتلاقی، کوهستانی بودن و تداوم بارندگیها هنوز راه دسترسی ۱۳۰ روستا باز نشده است و تلاش برای بازکشایی نسیرها و دسترسی به روستاها ادامه دارد. 
وی با اشاره به قطعی آب در ۳۰ روستا تصریح کرد: نیروهای امدادی، جهادی، بسیج، هلال احمر، راهداری و نیروهای مردمی و همه دستگاهها در صحنه هستند و امداد رسانی از هر طریق در حال انجام است. اسکان موقت انجام شده و مواد خوراکی به اکثر مناطق رسیده است.
استاندار کرمان اعلام کرد: همه فرمانداران هم در صحنه هستند و امروز عازم مناطق سیل‌زده می‌شود تا در صحنه مدیریت بحران را دنبال کند. 
انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.