تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 15338

در کنسرت خواننده پاپ چه گذشت؟ / روایت طلیسچی از روزهای کرونایی

در کنسرت خواننده پاپ چه گذشت؟ / روایت طلیسچی از روزهای کرونایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه چهارشنبه دهم فروردین در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده طی ۲ نوبت به اجرای قطعات منتخب و پرطرفدار خود پرداخت. «ای دل غافل»، «قاف»، «سختگیر»، «ای داد بر من»، «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه چهارشنبه دهم فروردین در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده طی ۲ نوبت به اجرای قطعات منتخب و پرطرفدار خود پرداخت.

«ای دل غافل»، «قاف»، «سختگیر»، «ای داد بر من»، «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «آخرش قشنگه» ازجمله قطعاتی بودند که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

این خواننده هنگام اجرای قطعه «آخرش قشنگه» با دوربین سلفی موبایل خود شروع به فیلم‌برداری از همخوانی تماشاگرانش کرد که این اقدام با تشویق مخاطبانش همراه شد.

طلیسچی که در آخرین روزهای اسفند سال گذشته قطعه جدیدی با عنوان «نه نمیارم» را در فضایی متفاوت منتشر کرده بود، برای اولین بار به اجرای آن در کنسرت تهران در سال جدید پرداخت و همراهی و همخوانی تماشاگران موجب شد تا وی اولین اجرای قطعه تازه منتشرشده‌اش را خاطره‌انگیز عنوان کند.

در بخش دیگر از این کنسرت، طلیسچی با اشاره به عدم برگزاری کنسرت‌ها در دو سال و نیم گذشته به‌واسطه فراگیری بیماری کرونا، گفت: من حدود پنج سالی می‌شود که زیر سایه لطف شما بر روی استیج موسیقی پاپ مملکتم فعالیت می‌کنم و در دو سال و نیم فراگیری بیماری کرونا، موسیقی جزو مشاغلی به‌حساب می‌آمد که فعالیت آن بسته‌شده بود و فارغ از گلایه‌ها، یک پیامد بزرگ در ذهن من اتفاق افتاد چون قبل از آن مورد لطف همچون شماهایی قرار می‌گرفتم و در مدتی که در خانه بودم با خودم می‌گفتم؛ چقدر خاطرات کمی یادم ماند و آن‌قدر ذهنم را صرف این کرده بودم که به مردم خوش بگذرد که نتوانستم این لحظات را در ذهنم ثبت کنم که وقتی روی استیج بودم چقدر به من انرژی دادند و به خودم قول دادم اگر مشیت طوری بود که بعد از پاندمی، بازهم به استیج برگردم و میکروفن به دست بگیرم از تماشاگران بخواهم بیشتر جیغ بزنند تا در ذهنم این صداها و انرژی‌ها را نگه‌دارم و همه این‌ها برای رفع دل‌تنگی فردای من در زندگی است.

این خواننده پیش از اینکه به سراغ اجرای مجدد قطعات «قاف» و «سختگیر» برود به دلیل درخواست مکرر تماشاگران؛ بخشی از قطعه «قرار نبود» را به‌صورت دلی و با همراهی ساز کیبورد و هم‌صدایی مخاطبانش اجرا کرد.

محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.