تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
کد خبر : 26347

در سن پنجاه سالگی به ثروت رسیدم

در سن پنجاه سالگی به ثروت رسیدم

برای شروع هر کاری هیچ وقت دیر نیست.در هر سنی خواستن، توانستن است کافیست یاس و نا امیدی را از خود دور کنیم و با افزایش اطلاعات خود در مورد انواع محصولات کسب و کار خود را در حوزه ی یک محصول پرفروش مثل آبلیمو و آبغوره راه اندازی کنیم. اکنون قصد دارم در ادامه

برای شروع هر کاری هیچ وقت دیر نیست.در هر سنی خواستن، توانستن است کافیست یاس و نا امیدی را از خود دور کنیم و با افزایش اطلاعات خود در مورد انواع محصولات کسب و کار خود را در حوزه ی یک محصول پرفروش مثل آبلیمو و آبغوره راه اندازی کنیم. اکنون قصد دارم در ادامه شما را به معرفی انواع این محصول دعوت کنم.

آبلیمو

یکی از بدترین دردهای که یک انسان می تواند تجربه کند بر اثر به وجود آمدن سنگ کلیه است. از همین روی که آبلیمو به عنوان یک دیورتیک طبیعی عمل می کند، می تواند از بروز به وجود آمدن آن جلوگیری کند. همچنین می تواند در دفع سنگ کلیه، کمک بسزایی برای افرادی که دارای سنگ کلیه هستند را انجام دهد.

اسید سیتریک موجود در آب لیمو باعث بالا رفتن سوخت و ساز سلول های بدن می شود و باعث چربی سوزی در بدن تان خواهد شد. همچنین شما می توانید در زمان تمرین ورزشی و بدنسازی برای داشتن انرژی بیشتر، موقع تمرین در آبی که می نوشید چند قطره آب لیمو به آن اضافه کنید.

آنتی اکسیدان های قدرتمند آب لیمو سبب جوان سازی پوست شده و از پیری زودرس پوست در جلوگیری می کند.

خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچی که در آبلیمو وجود دارد باعث صافی و شفافیت پوست شما خواهد شد و بدین ترتیب می توانید پوستی شاداب و سالم با مصرف روزانه آب لیمو داشته باشید. اثبات شده که با مصرف آب لیمو، می توانید جوش های صورت و همچنین لکه های پوستی  زشت را  از بین ببرید.

آبغوره بدون نمک

آبغوره بدون نمک بسیار خوش طعم و قابل مصرف جهت کلیه مصرف کنندگان است. لازم به ذکر است که بدانید هر چه آبغوره ای که تهیه م کنید نمک کمتری داشته باشد بیشتر می تواند در پایین آوردن فشار خون و برطرف کردن سایر امراض مفید واقع شود به همین دلیل است که آبغوره بدون نمک تصفیه بسیار مورد پسند مصرف کنندگان عزیز می باشد.

آبغوره توجه سر آشپزان دنیا را به خود جلب کرده و به فهرست غذایی بسیاری از کافه‌های گران قیمت راه پیدا کرده است. آبغوره به دلیل سرشار بودن از آنتی اکسیدان می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را برای مبارزه با تومورهای سرطانی افزایش دهد. فشار خون شما را پایین ‌آورد و شاخص لیپید را بهبود ‌بخشد تا با تاثیرات آترواسکلروتیک مبارزه کند.

آبلیمو خانگی

از آبلیمو خانگی می توان استفاده های فراوانی انجام داد به همین دلیل است که در هر منزلی می توان آن ها را پیدا کرد، به همراه انواع غذا مثل سوپ، کباب و غیره… می توان آن ها را میل نمود و یا در برخی سالاد ها و چاشنی بعضی از غذا ها نیز می توان از آن ها استفاده کرد، هم چنین می توانید لیمو ترش را خشک کرده و به خورشت هایی مثل قرمه سبزی و یا قیمه و یا هر نوع خورشت و غذایی که دوست دارید اضافه کنید و یا از آن ها پودر لیمو ترش درست کرد و به عنوان یک ادویه در غذا ها استفاده نماییم.

علاوه بر طعم دهی غذا ها از لیموترش ها استفاده های فراوانی دیگری نیز می شود زیرا خاصیت آن ها بی شمار و زیاد می باشد و خواص دارویی بسیاری را در بردارد، برای مثال برای شادابی و لطافت پوست و هم چنین از بین بردن جوش و لک و کک و مک در پوست بسیار مفید و کارساز می باشند و به دلیل کلاژن سازی که یکی از مهم ترین مواد برای پوست می باشند، از چین و چروک و پیر شدن پوست جلوگیری می نمایند پس بهتر است از لیمو ترش ها استفاده های بیش تری کنیم و آن ها را به لیست مواد غذایی خود بیافزاییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.