تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
کد خبر : 20030

در بوشهر فوتبال دوست ندارند!

در بوشهر فوتبال دوست ندارند!

به گزارش ایسنا، اوضاع و احوال فوتبال بوشهر خوب نیست و تیم‌های این شهر یکی یکی و پشت سر هم فروخته می‌شوند تا مردم فوتبال‌دوست بوشهری از داشتن نماینده در سه سطح اول فوتبال ایران محروم باشند. پس از این که امتیاز شاهین بوشهر برای فروش در مزایده قرار گرفت، حالا مدیران شاهین بندرعامری بوشهر

به گزارش ایسنا، اوضاع و احوال فوتبال بوشهر خوب نیست و تیم‌های این شهر یکی یکی و پشت سر هم فروخته می‌شوند تا مردم فوتبال‌دوست بوشهری از داشتن نماینده در سه سطح اول فوتبال ایران محروم باشند. پس از این که امتیاز شاهین بوشهر برای فروش در مزایده قرار گرفت، حالا مدیران شاهین بندرعامری بوشهر نیز پس از صعود به لیگ یک، امتیاز باشگاه را برای فروش گذاشته‌اند تا پس از بدقولی مسئولان استانی در کمک به این تیم، تیمداری را کنار بگذارند.

مهدی کریمیان، سرمربی شاهین بندر عامری در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: همت و عزمی برای تیمداری در فوتبال بوشهر وجود ندارد. تیم با آن همه تلاش و زحمت به لیگ یک صعود کرده و حالا باید نتیجه این همه تلاش، یک روزه از دست برود. متاسفانه مسئولان استانی فقط حرف کمک کردن را زدند و مدیران باشگاه هم وقتی دیدند مصوبه‌ای تصویب نشده است، به فکر فروش امتیاز افتادند تا سرنوشت باشگاه مثل شاهین نشود. متاسفانه نمی‌دانم چرا در فوتبال بوشهر، خبری اهمیت دادن به فوتبال و جوانان نیست و این اتفاق‌ها باید رخ دهد.

وی ادامه داد: البته دیروز جلسه‌ای بین خریداران و مدیران باشگاه قرار بود برگزار شود که مدیران شاهین در جلسه حاضر نشدند و قرار است امروز صحبت‌ها شکل بگیرد. نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد و چه عاقبتی در انتظار شاهین بندر عامری است اما امیدوارم در بوشهر برنامه‌ریزی‌ها مرتب شود و زحمات یک ساله یک مجموعه، یا بی‌توجهی مسئولین یک روزه هدر نرود. برای هر آن چه که برای شاهین بندر عامری اتفاق خواهد افتاد، آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم قدر جوانان بوشهری دانسته شود.

کریمیان درباره ادامه همکاری‌اش با شاهین شهرداری بوشهر توضیح داد: من در برنامه خودم به آن‌ها بودجه ماندن در لیگ یک، بودجه قرار گرفتن در رتبه تک رقمی را دادم و بحث صعود هم که کاملا متفاوت است. متاسفانه آن‌ها برنامه جدی برای ادامه کار دیگر نداشتند و من هم در حال بررسی پیشنهادهای دیگرم هستم.

او درباره پیشنهاد دستیاری در سپاهان گفت: مورایس شخصا با من صحبت کرد و به توافق رسیدیم اما باشگاه سپاهان فعلا مانع اضافه شدن من شده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.