تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 21652

درویش: اجازه دلال بازی را در جذب بازیکن خارجی ندادیم

درویش: اجازه دلال بازی را در جذب بازیکن خارجی ندادیم

به‌ گزارش ایسنا، رضا درویش پس از انعقاد قرارداد با شیخ دیاباته به خبرنگاران گفت: بعد از مذاکره با دیاباته،او به تهران آمد و بعد از انجام آزمایشات به پرسپولیس پیوست. امیدوارم خواسته‌های تیم تامین شده باشد و با تیمی قدرتمند لیگ را ادامه بدهیم. شیخ دیاباته دوست دارد با پرسپولیس همکاری کند و می‌گوید

به‌ گزارش ایسنا، رضا درویش پس از انعقاد قرارداد با شیخ دیاباته به خبرنگاران گفت: بعد از مذاکره با دیاباته،او به تهران آمد و بعد از انجام آزمایشات به پرسپولیس پیوست. امیدوارم خواسته‌های تیم تامین شده باشد و با تیمی قدرتمند لیگ را ادامه بدهیم. شیخ دیاباته دوست دارد با پرسپولیس همکاری کند و می‌گوید وقتی به ایران آمده علاقه خاصی به پرسپولیس داشته است.
او افزود: ما به دنبال رضایت کادر فنی و هواداران هستیم. همه خریدهایی که انجام دادیم خوب بود. خریدهای خارجی ما منحصر به فرد بود. امسال سعی کردیم در مقابله با دلال‌ها قدم‌هایی برداریم که موفق بودیم. خیلی از دلال‌ها گزینه‌هایی را مطرح می‌کردند اما ما تسلیم فضای دلالی قرار نگرفتیم.
درویش در ادامه گفت: هواداران مالکان اصلی باشگاه هستند اما دلال‌ها از عواطف هواداران استفاده می‌کنند تا به خواسته خود برسند اما هواداران ما اجازه چنین کاری ندادند. گفته بودیم اگر صبر کنند حتما باشگاه بازیکن مطلوب را جذب می‌کند و دیدید که این اتفاق رخ داد. بازیکن خارجی با این کارنامه کم‌تر به ایران آمده است. می‌خواستند از طریق فضای مجازی باشگاه را تحت فشار بگذارند و بگویید که این خواسته هوادار است اما هوادار ما تسلیم آن‌ها نشد. می‌خواستند با اسم پرسپولیس مطرح شوند اما اسیر این فضای مسموم نشدیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.