تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۸
کد خبر : 8011

درخواست نامزدهای انتخابات فدراسیون تیراندازی از وزیر ورزش

درخواست نامزدهای انتخابات فدراسیون تیراندازی از وزیر ورزش

به گزارش ایسنا، چند تن از نامزدهای انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش نکاتی را که ممکن است در انتخابات این فدراسیون مشکل ایجاد کند را گوشزد کرده‌اند و از وزیر خواسته‌اند برای رعایت موضوعات مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب یعنی سنگین کردن کفه عدالت موارد ذکر شده را مورد بررسی

به گزارش ایسنا، چند تن از نامزدهای انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش نکاتی را که ممکن است در انتخابات این فدراسیون مشکل ایجاد کند را گوشزد کرده‌اند و از وزیر خواسته‌اند برای رعایت موضوعات مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب یعنی سنگین کردن کفه عدالت موارد ذکر شده را مورد بررسی قرار دهد.

موارد مورد اشاره در این نامه که توسط نامزدهای انتخاباتی فدراسیون تیراندازی به وزیر ورزش اعلام شده، به شرح زیر است:

الف) سرپرست معتمدی که ذینفع در نتیجه انتخابات نباشد برای فدراسیون تیراندازی تعیین شود.

ب) فرآیند مشخصی از سوی وزارت ورزش با استفاده از معیارهای کمی در تعیین اشخاص حقیقی و حقوقی عضو مجمع موضوع موارد اشاره شده در بند ۲ این نامه تعیین و ابلاغ شود.

ج) دفتر مشترک امور فدراسیون‌های ورزشی صحت شرایط عضویت اعضا در مجمع را بررسی کند و از حضور افراد فاقد صلاحیت در مجمع جلوگیری کند.

مهلت ریاست چهارساله علی دادگر در فدراسیون تیراندازی تیر ۱۴۰۰ به پایان رسید اما بلافاصله وزیر ورزش جوانان او را به عنوان سرپرست انتخاب کرد. بعد از انتخاب دادگر به عنوان سرپرست ثبت‌نام از کاندیداها انجام شد و ۷ نفر ثبت نام کردند، البته به دلیل ابلاغ اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی آن ثبت نام‌ها لغو شد و در دور دوم ۱۱ نفر ثبت نام کردند.

علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی، رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون، رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی‌، داود کرمی، سعید محمدی دوست، حبیب مقصودی و سید رضا میر ابوطالبی اسامی نامزدهای انتخاباتی فدراسیون تیراندازی است.

در ادامه متن کامل نامه می آید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.