تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 16322

درخواست عباس از گوترش برای حمایت بین‌المللی از فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی

درخواست عباس از گوترش برای حمایت بین‌المللی از فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی فلسطین امروز (جمعه) اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماسی تلفنی با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره آخرین تحولات فلسطین و اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها و اماکن مقدس آنها گفت‌وگو کرد. محمود عباس در جریان این تماس تلفنی گفت که تجاوزات رژیم

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی فلسطین امروز (جمعه) اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماسی تلفنی با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره آخرین تحولات فلسطین و اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها و اماکن مقدس آنها گفت‌وگو کرد.

محمود عباس در جریان این تماس تلفنی گفت که تجاوزات رژیم صهیونیستی منجر به شهادت و مجروه و بازداشت شدن شماری از ملت فلسطین شده است.

وی همچنین مخالفت خود را با تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت تاریخی فلسطین و اماکن مقدس و اسلامی آن اعلام کرد.

محمود عباس در ادامه بر ضرورت ایجاد یک چشم‌انداز سیاسی برای پایان دادن به اشغال اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و توقف اقدامات یکجانبه آن تاکید کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر لزوم اقدام فوری دبیرکل سازمان ملل و تامین حمایت بین‌المللی از فلسطینی‌ها در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

گوترش نیز گفت که به تماس‌هایش با طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای با هدف جلوگیری از تشدید تنش در فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

وی همچنین بر ادامه حمایت سازمان ملل از تلاش‌ها برای حمایت از حق و حقوق ملت فلسطین و حمایت از آژانس امداد و کار آوارگان فلسطین (آنروا) تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.