تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 19007

درخشش وزنه‌برداران معلول در سومین روز قهرمانی آسیا

درخشش وزنه‌برداران معلول در سومین روز قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کره جنوبی، نمایندگان ایران امروز شنبه ۲۸ خرداد  در دسته ۱۰۷ کیلوگرم و مثبت ۱۰۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند. مهدی صیادی در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم در حرکت اول از مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی بازماند، در حرکت دوم موفق به

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کره جنوبی، نمایندگان ایران امروز شنبه ۲۸ خرداد  در دسته ۱۰۷ کیلوگرم و مثبت ۱۰۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

مهدی صیادی در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم در حرکت اول از مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی بازماند، در حرکت دوم موفق به مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی شد.

وی در حرکت سوم از مهار وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی بازماند و به مدال برنز رسید.

احمد امین زاده دیگر نماینده ایران در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم در حرکت اول وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را مهار کرد، در دومین حرکت خود وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را بالای سر برد، در حرکت سوم توانست وزنه ۲۵۶ کیلوگرمی را مهار و به مدال طلا دست پیدا کند.

امین زاده در مجموع با رکورد ۷۶۰ کیلوگرم توانست ۲ مدال طلا مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را کسب کند.

در ادامه این رقابتها همچنین سامان رضی و علی‌اکبر غریب‌شاهی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم به روی تخته رفتند.

سامان رضی در حرکت اول وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی مهار کرد، در حرکت دوم وزنه ۲۳۳ کیلوگرمی را بالای سر برد، در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی بازماند و توانست ۲ مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

علی اکبر غریب شاهی دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را مهار کرد، در دومین حرکت وزنه ۲۵۳ کیلوگرمی را بالای سر برد و رکورد جهان را که پیش از این در دست خود بود ۲ کیلوگرم دیگر ارتقاء داد، وی در حرکت سوم خود نتوانست وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را مهار کند.

غریب شاهی با شکستن رکورد جهان، ۲ مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین غریب شاهی در مجموع با رکورد ۴۹۸ کیلوگرم توانست ۲ مدال برنز مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را بدست آورد.

باتوجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار می شود برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.