تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۲
کد خبر : 18136

درخشان: پرسپولیس برای فصل بعد باید تقویت شود

درخشان: پرسپولیس برای فصل بعد باید تقویت شود

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست و یکم اظهار کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیس در فصلی که پشت سر گذاشت تیم ناموفقی نبود؛ اگر به جایگاه این تیم در جدول نگاه کنید می‌بینید بعد از استقلال در جایگاه دوم قرار گرفت و شرایط خوبی را هم در لیگ پشت

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست و یکم اظهار کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیس در فصلی که پشت سر گذاشت تیم ناموفقی نبود؛ اگر به جایگاه این تیم در جدول نگاه کنید می‌بینید بعد از استقلال در جایگاه دوم قرار گرفت و شرایط خوبی را هم در لیگ پشت سر گذاشت البته در اواخر فصل به خاطر مشکلاتی که در برخی از پست‌ها وجود داشت، نتایج برخی بازی‌ها را واگذار کرد و نتوانست امتیازات کامل را بگیرد به همین خاطر از کورس قهرمانی جا ماند و قهرمان نشد.

او درباره دلایل قهرمان نشدن پرسپولیس گفت: پرسپولیس در پنج سال گذشته به قهرمانی رسیده است و امسال هم هواداران انتظار داشتند که تیم دوباره قهرمان شود. اما شرایط و مشکلاتی وجود داشت که این مهم محقق نشد. یکی از مهم‌ترین دلایل تغییرات مدیران باشگاه بود که ثبات مدیریتی را گرفته بود؛ البته در بحث بازیکنان و نقل و انتقالات هم پرسپولیس خوب کار نکرد و خریدهای خوبی را انجام نداده بود. باید بپذیریم در خیلی از پست‌ها پرسپولیس نیاز به تقویت داشت و بازیکنان خوبی را جذب نکرد. به طور مثال جذب بازیکنان خارجی کمکی به پرسپولیس نکرد چون این بازیکنان از کیفیت مطلوبی برخوردار نبودند و نتوانستند گره‌گشای پرسپولیس باشند اگر شرزود تمیروف به عنوان یک مهاجم خوب کار می‌کرد قطعا خط حمله پرسپولیس دچار ضعف کم‌تری می‌شد.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه درباره فصل آینده گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس هم در خط دفاع، هم دروازده‌بان، هم هافبک و هم مهاجم نیاز به جذب بازیکن دارد تا بتواند خودش را به خوبی تقویت کند. پرسپولیس می‌تواند با یک انسجام خوب و همدلی و تقویت از نظر جذب بازیکن، فصل خوبی را برای سال آینده پیش‌رو داشته باشد و بتواند دوباره به قهرمانی برسد. مهم‌ترین نکته الان جذب نفراتی است که سرمربی می‌خواهد.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولیت جذب بازیکنان بی‌کیفیت خارجی با کیست؟ گفت: من فکر می‌کنم مسئولیت جذب بازیکنان فقط با سرمربی است هیچ کس نمی‌تواند به سرمربی بگوید فلان بازیکن را جذب کند و فلان بازیکن را جذب نکند؛ قطعا او باید مسئولیت این امور را برعهده داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.