تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 6824

دختر شمشیرباز ایران: در بازی های آسیایی مدال می‌خواهیم/ هیات و اداره کل البرزخیلی همکاری ندارند

دختر شمشیرباز ایران: در بازی های آسیایی مدال می‌خواهیم/ هیات و اداره کل البرزخیلی همکاری ندارند

پریماه برزگر در گفتگو با ایسنا درباره ی آغاز تمرینات تیم ملی شمشیربازی سابر زنان ایران برای حضور در بازی های آسیایی بیان کرد: مدت زیادی انتظار کشیدیم تا اردو ها آغاز شود. البته به صورت انفرادی تمرین داشتیم اما بحث اردو جدا است و این مرحله از اردو نیز خیلی با کیفیت بود. از

پریماه برزگر در گفتگو با ایسنا درباره ی آغاز تمرینات تیم ملی شمشیربازی سابر زنان ایران برای حضور در بازی های آسیایی بیان کرد: مدت زیادی انتظار کشیدیم تا اردو ها آغاز شود. البته به صورت انفرادی تمرین داشتیم اما بحث اردو جدا است و این مرحله از اردو نیز خیلی با کیفیت بود. از فدراسیون و کادرفنی برای تمام زحماتشان تشکر می کنم.  شمشیربازی رشته ای است که حضور مربی مهم است. هر چقدر هم که به صورت انفرادی تمرین کنیم نمی تواند جایگزین اردو با حضور مربی شود.

او ادامه داد: همه اعضای تیم با انگیزه بالا، واقعا می خواهیم در بازی های آسیایی نتیجه بگیریم و نتیجه هم یعنی مدال و تیم  ما پتانسیل کسب مدال را دارد. امیدوارم اردو ها ممتد باشد. در این چند روز که استراحت داریم، مربیان نکاتی را می گویند تا در شهر های خود تمرین کنیم.

برزگر در پاسخ به این پرسش که تمایلی به برگزاری هر چه زودتر لیگ برتر دارد یا خیر، گفت: ما بازیکنان از خدا می خواهیم در جریان لیگ و مسابقه باشیم اما با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، فدراسیون با احتیاط تر جلو می رود و حالا هر چه صلاح بدانند.

ملی پوش شمشیربازی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در  استان البرز امکان تمرین در مواقعی که در اردوی تیم ملی تعطیل است، وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: به غیر از مدت زمان کوتاهی، سالن بسته است. اداره کل ورزش و جوانان و هیات خیلی همکاری نمی کنند از این رو با هزینه خودم در تهران تمرین می کنم. چندین ماه است که به دلیل تمرین در  تهران، دیروقت به خانه  می رسم.  این در حالی است که  تنها ملی پوش شمشیربازی در البرز فقط من هستم.

او در مورد اینکه با مسئولان استان البرز صحبتی نداشته است تا این مسئله حل شود، تاکید کرد: چندین سال خیلی حرف زدم اما دیگر تصمیم گرفتم وارد حواشی نشوم و تمرکزم را روی تمرینات بگذارم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.