تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 5757

دختر رکابزن ایران به تنهایی برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود

دختر رکابزن ایران به تنهایی برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود

به گزارش ایسنا، بازی های آسیایی هانگژو یک سال دیگر برگزار می‌شود اما وضعیت تیم های ملی دوچرخه سواری ایران(پیست، جاده و کوهستان) نامشخص هستند. این تیم ها نه سرمربی دارند و نه برنامه اردویی. در این شرایط دختر رکابزن ایران به تنهایی مشغول آماده سازی خود برای بازی های آسیایی است. فرانک پرتوآذر از

به گزارش ایسنا، بازی های آسیایی هانگژو یک سال دیگر برگزار می‌شود اما وضعیت تیم های ملی دوچرخه سواری ایران(پیست، جاده و کوهستان) نامشخص هستند. این تیم ها نه سرمربی دارند و نه برنامه اردویی. در این شرایط دختر رکابزن ایران به تنهایی مشغول آماده سازی خود برای بازی های آسیایی است.

فرانک پرتوآذر از آنجا که می داند حضور در مسابقات بین المللی و درجه یک جهان چقدر در پیشرفتش تاثیر دارد، در این مسابقات شرکت می کند و نکته جالب این است در هر مسابقه صفر تا ۱۰۰ کارهایش را به تنهایی انجام  می دهد.

او که به تازگی از چند مسابقه اروپایی از جمله قهرمانی جهان بازگشته است در گفتگو با ایسنا در مورد وضعیت خود پس از این رقابت ها بیان کرد: من بارها گفته ام که اولویتم کسب بهترین مدال در باز های آسیایی است و هر برنامه ای که دارم، برای رسیدن به این مدال است. نیاز است فدراسیون برنامه ریزی داشته باشد و حمایت کند چون این قدرت در ما وجود دارد که به مدال بازی های آسیایی برسیم.    

او ادامه داد: طبق برنامه ریزی که داشتم ابتدا در مسابقات سوئیس شرکت کردم که یکی از تورهای مطرح جهان در رشته کوهستان بود و مرحله اول دوم و مرحله سوم، سوم شدم. به دلیل کسالت ترجیح دادم مرحله آخر شرکت نکنم تا برای قهرمانی جهان که اولویت بالاتری برایم داشت، آماده شوم. در مسابقات قهرمانی جهان تنها نماینده از ایران بودم و توانستم پنجاه و سوم شوم و نسبت به سال های قبل پیشرفت بهتری داشتم. در کاپ جهانی سوئیس شصت و دوم شدم که البته می توانستم نتیجه بهتری بگیرم و اما مشکلاتی برایم پیش آمد و با توجه  به این مسئله از عملکردم راضی هستم. به عنوان آخرین مسابقه فصل، در رقابت حذفی شرکت کردم و اولین بار در این نوع مسابقه شرکت می کردم و نوع تمرین و دوچرخه آن متفاوت است اما با این حال پنجم شدم. در مسابقه بین المللی  آلمان هم سوم شدم.

پرتوآذر در ادامه برنامه آماده سازی خود برای بازی های آسیایی تاکید کرد: قبلا گفته بودم سطح مسابقاتی که من شرکت می کنم، بالا است و فشار زیادی هم از لحاظ جسمی و هم روانی به من وارد می کند. از طرفی تمام هماهنگی کارها بر عهده خودم بود. به زودی وارد فصل بدنسازی و آماده شدن برای بازی های آسیایی می شوم.  

او در مورد تامین هزینه های حضور در مسابقات اروپایی گفت: هزینه ها را خودم پرداخت کردم البته قول‌هایی داده شده است که کمک کنند و نایب رییس بانوان فدراسیون پیگیری را برعهده دارند که من را حمایت کنند.

 انتهای پیام  

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.