تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
کد خبر : 17414

دبیر مستعفی فدراسیون تیراندازی: هنوز فدراسیون پاسخ استعفایم را نداده است

دبیر مستعفی فدراسیون تیراندازی: هنوز فدراسیون پاسخ استعفایم را نداده است

دبیر مستعفی فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با ایسنا، بعد از استعفای کتبی از سمت دبیری فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: استعفایم را شفاها به رییس فدراسیون عرض کرده بودم، دیروز هم به صورت کتبی اعلام کردم. دور روزی هم هست که به محل کار نرفته‌ام. استعفا مطرح شده اما اینکه بخواهند موافقت کنند یا

دبیر مستعفی فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با ایسنا، بعد از استعفای کتبی از سمت دبیری فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: استعفایم را شفاها به رییس فدراسیون عرض کرده بودم، دیروز هم به صورت کتبی اعلام کردم. دور روزی هم هست که به محل کار نرفته‌ام. استعفا مطرح شده اما اینکه بخواهند موافقت کنند یا خیر هنوز تا این لحظه فدراسیون جوابیه‌ای نداده و تصمیمی هم گرفته نشده است. با توجه به شرایط فعلی دیگر نمی توان ادامه کار داد.

دبیر مستعفی فدراسیون تیراندازی در خصوص علت استعفایش گفت: بنده از جنس تیراندازی هستم، 14 یا 15 سالی است که در این رشته به عنوان، ورزشکار، مربی و داور خدمت کرده‌ام. چندین دوره لیگ به عنوان سرپرست تیم بودم و تیم‌داری کرده‌ام. دغدغه تیراندازی را می دانم. در این سه ماه تمام توانم را گذاشتم تا بتوانم قدم مثبتی را برای تیراندازی بردارم و برای ارتقای این رشته چه در مسائل داخلی و چه در نتایج بین‌المللی نقشی داشته باشم.

موسوی گفت: کار دبیر فدراسیون اجرایی و نیازمند اختیارات کافی و حمایت است. اگر در کار اختیاری نداشته باشید یا تصمیماتی را افراد غیر کارشناسی بگیرند و آنها بخواهند نظریه پردازی کنند نمی‌شود. من احترام خاصی برای سردار قربانی به عنوان رییس فدراسیون قائل هستم. بسیار انسان شریف، محترم و توانمند در این حوزه است. امیدوارم که با حضور او شرایط خوبی را در  تیراندازی داشته باشیم اما بنده با توجه به شرایطی که وجود داشت نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و قول هایی که به جامعه تیراندازی داده بودم با این شرایط محقق نمی‌شد.

وی گفت: استعفایم نه مالی و نه به خاطر امکانات بود بلکه در مورد حوزه اختیارات بود. افرادی در این چند وقت اخیر اظهار نظر می‌کنند و  نظرات کارشناسی می‌دهند که در حوزه تیراندازی نبودند و نظراتشان کارشناسی نیست و اینها تاثیر گذار است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.