تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 11801

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین از زندان: به مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز ادامه می‌دهیم

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین از زندان: به مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز ادامه می‌دهیم

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق در بیانیه خود بار دیگر تاکید کرد، بازداشتش طبق تقسیم بندی سازمان ملل و بزرگترین نهادهای حقوق بشری ظالمانه است و از همه کسانی که با او همبستگی دارند، تشکر می‌کند. دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت، هفت سال از بازداشتم می‌گذرد؛

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق در بیانیه خود بار دیگر تاکید کرد، بازداشتش طبق تقسیم بندی سازمان ملل و بزرگترین نهادهای حقوق بشری ظالمانه است و از همه کسانی که با او همبستگی دارند، تشکر می‌کند.

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت، هفت سال از بازداشتم می‌گذرد؛ بازداشتی که همه می‌دانند ظالمانه است و این حکم طبق تقسیم بندی سازمان ملل بالاترین سطح بازداشت ظالمانه است.

شیخ علی سلمان افزود: از این فرصت استفاده می‌کنم از کسانی که با من همبستگی دارند و خواهان اصلاحات، دموکراسی، آزادی، عزت،‌ احترام به حقوق بشر هستند به خصوص خانواده‌های شهدا و مجروحان و مهاجران تشکر می‌کنم و پیشانی و دست همه شما را می‌بوسم.

او ادامه داد: این ملت بزرگوار حقشان برخورداری از ساده‌ترین حقوق بشر است و حقشان در اداره امورشان است و این ملت در مسیر پیروزی و ثبات و مطالبه گری مسالمت‌آمیز هستند نه بازگشت و عقب گرد.

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد: اصلاحات سیاسی مورد نظر به نفع همه حکام و محکومین و اساس و نقطه ثبات برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی و پیشرفت و افزایش درآمد و تحقق ثبات سیاسی است. امنیت دائمی و ثابت می‌تواند به مقابله با سخت‌ترین چالش‌های سیاسی و منطقه‌ای بپردازد.

شیخ علی سلمان گفت همواره از مذاکرات ملی برای عبور از تاثیرات منطقه‌ای و جهانی استقبال می‌کند تا منافع کشور و مردمش محقق شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.