تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 11064

خیز دوباره بسکتبال باویلچر برای کسب جایگاه از دست رفته!

خیز دوباره بسکتبال باویلچر برای کسب جایگاه از دست رفته!

مسعود فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برنامه‌های خود برای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تیم بسکتبال با ویلچر، آماده سازی این تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه است که از ۴ تا ۱۴ فروردین در تایلند برگزار می‌شود، برای حضور

مسعود فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برنامه‌های خود برای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تیم بسکتبال با ویلچر، آماده سازی این تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه است که از ۴ تا ۱۴ فروردین در تایلند برگزار می‌شود، برای حضور هر چه بهتر در این مسابقات ۵ اردو پیش بینی شده که اولین اردو با حضور ۲۷ بازیکن از ۱۱ تا ۱۸ دی در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر ۱۲ بازیکن ایران لژیونر هستند که از این تعداد ۱۰ نفر در تیم‌های باشگاهی ترکیه و ۲ نفر در آلمان درگیر لیگ‌های اروپایی هستند که در آخرین اردو به تیم ملی اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر همچنین از احتمال برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی ترکیه در بهمن خبر داد و افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با تیم‌های باشگاهی ترکیه، در صورت موافقت فدراسیون جانبازان و معلولان و تیم‌های باشگاهی ترکیه، سعی داریم چند دیدار تدارکاتی با حضور ۱۰ بازیکن لژیونر خود در ترکیه و ۴ بازیکن داخلی در کلاس‌های ۱ ،۱/۵ و ۲ با تیم‌های باشگاهی ترکیه از ۱۲ تا ۱۷ بهمن داشته باشیم تا ضمن آماده‌سازی بازیکنان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، بازیکنان لژیونر خود را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم تا بهترین نفرات را برای تایلند انتخاب کنیم.

فلاح ادامه داد: در مجموع به دنبال گزینش ۱۲ بازیکن در کلاس‌های یک تا ۴/۵ برای مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه (انتخابی قهرمانی جهان) هستیم که سعی داریم با انتخاب بهترین‌ها، جایگاه از دست رفته خود را دوباره در این مسابقات کسب کنیم.

وی همچنین از برگزاری اردوی مشترک با تیم تایلند قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در تهران خبر داد و گفت: این تورنمنت تدارکاتی بنا به درخواست کشور تایلند بوده که از ۲۲ بهمن تا اول اسفند در ایران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: تیم بسکتبال با ویلچر در سال ۲۰۱۸ چهارم جهان و در سال ۲۰۱۷ نایب قهرمان آسیا و اقیانوسیه بوده و در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم. متاسفانه در توکیو چون شرایط فراهم نبود در جایگاه نهم قرار گرفتیم، ما پتانسیل‌های خوبی در بسکتبال با ویلچر داریم که با سرمایه‌گذاری روی آن می‌توانیم دوباره به جایگاه واقعی خود بازگردیم.

وی در پایان یکی از مشکلات تیم بسکتبال با ویلچر را مشکل سخت افزاری عنوان کرد و گفت: با توجه به این که تهیه ویلچر استاندارد و مدرن هر کدام به مبلغ ۲۰۰ میلیون برای هر بازیکن سخت و از عهده‌ی فدراسیون خارج است، نیاز به حامیان مالی داریم تا با حمایت خود از بازیکنان بسکتبال با ویلچر بتوانیم بهترین عملکرد را در بازیهای پاراآسیایی چین داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.