تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 9841

خیرآبادی: در اعزام به المپیک ناشنوایان نمی‌گذاریم در حق کشتی‌گیری اجحاف شود

خیرآبادی: در اعزام به المپیک ناشنوایان نمی‌گذاریم در حق کشتی‌گیری اجحاف شود

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که المپیک ناشنوایان در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و تنها ۴ ماه زمان برای شرکت در این رویداد مهم داریم، قرار است ۱۸ آذر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم تا بهترین نفرات را برای دعوت به تیم

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که المپیک ناشنوایان در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و تنها ۴ ماه زمان برای شرکت در این رویداد مهم داریم، قرار است ۱۸ آذر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم تا بهترین نفرات را برای دعوت به تیم ملی شناسایی کنیم.

وی گفت: چون هدف ما کسب بهترین نتیجه در المپیک ناشنوایان است، سعی داریم نفرات اول و دوم مسابقات انتخابی را با نظر کادر فنی به تیم ملی دعوت کنیم ، البته این نفرات در طی چند مرحله اردوی آماده‌سازی از نظر آمادگی بدنی، روحی و تکنیکی و تاکتیکی مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهند گرفت و در نهایت با مجوز کادر فنی بهترین و آماده‌ترین کشتی‌گیران عازم المپیک می‌شوند.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان اضافه کرد: تلاش ما بر این است که برای حضور در المپیک، در حق هیچ کشتی‌گیری اجحاف نشود و در فرصت باقی‌مانده بتوانند شانس حضور در المپیک را به راحتی از دست ندهند.

خیرآبادی در پاسخ به این پرسش که آیا مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان ترکیه نیز باید در انتخابی شرکت کنند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جهان ترکیه هفت ماه پیش برگزار شده است و از آن تاریخ تا به امروز هیچ اردویی برای ارزیابی و محک کشتی‌گیران از نظر بدنی، روانی و تکنیکی و تاکتیکی نداشتیم، بنابراین باید تمام کشتی‌گیران حتی آنهایی که مدال آور مسابقات قهرمانی جهان ترکیه بودند در انتخابی شرکت کنند تا نفرات اصلی برای دعوت به تیم ملی مشخص شوند.

وی در پایان پیرامون این پرسش که در چند وزن در المپیک ناشنوایان شرکت خواهید کرد، افزود: از ۱۰ وزن در هشت وزن در المپیک ناشنوایان شرکت خواهیم کرد. تلاش بر این است که در تمام اوزان کسانی را به برزیل اعزام کنیم که شانس کسب مدال داشته باشند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.