تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : 7060

خوشحالی کره‌ای‌ها از نبود تماشاگر در بازی با ایران

خوشحالی کره‌ای‌ها از نبود تماشاگر در بازی با ایران

به گزارش ایسنا، در حالی که ابتدا گفته شده بود بازی ایران و کره جنوبی در حضور چندین هزار تماشاگر به صورت محدود برگزار می شود در نهایت به صورت رسمی از طرف فدرسایون فوتبال اعلام شد این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. رسانه هایی چون فوتبال نیوز کره، gukjenews، یونهاپ و اسپورت

به گزارش ایسنا، در حالی که ابتدا گفته شده بود بازی ایران و کره جنوبی در حضور چندین هزار تماشاگر به صورت محدود برگزار می شود در نهایت به صورت رسمی از طرف فدرسایون فوتبال اعلام شد این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

رسانه هایی چون فوتبال نیوز کره، gukjenews، یونهاپ و اسپورت استار با خوشحالی از این اتفاق نوشتند این اتفاق خبر بسیار خوبی برای تیم ملی کره جنوبی است و خبری از “جهنم آزادی” در روز سه شنبه نخواهد بود و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی هیچگاه در تهران موفق به شکست ایران نشده است و حالا با شرایط ایجاد شده به خاطر شیوع ویروس کرونا امیدوار است از نبود تماشاگر سود برده و بتواند ۳ امتیاز این دیدار حساس را به دست بیاورد.

اعضای تیم ملی فوتبال کره جنوبی امروز یکشنبه جلسه تمرینی خود را برگزار کردند و قرار است فردا نیز تمرین داشته باشند تا روز سه شنبه برابر تیم ملی ایران، صدرنشین گروه قرار گیرد که هر ۳ دیدار خود را پیروز شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.