تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 2593

خوزستان به اندازه تاریخ زیست بشر در این منطقه، یکپارچه بوده است

خوزستان به اندازه تاریخ زیست بشر در این منطقه، یکپارچه بوده است

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص طرح موسوم به تشکیل استان خوزستان جنوبی، اظهار کرد: خوزستان به عنوان نماد مقاومت و رشادت کشور از پیش از انقلاب در کشور شناخته می‌شود و هیچ گاه حماسه‌های اقوام این استان از یادها نخواهد رفت. وی با بیان اینکه خوزستان رنگین کمان اقوام است، افزود: مردم خوزستان همیشه با

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص طرح موسوم به تشکیل استان خوزستان جنوبی، اظهار کرد: خوزستان به عنوان نماد مقاومت و رشادت کشور از پیش از انقلاب در کشور شناخته می‌شود و هیچ گاه حماسه‌های اقوام این استان از یادها نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه خوزستان رنگین کمان اقوام است، افزود: مردم خوزستان همیشه با برادری و برابری در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند و به اندازه تاریخ زیست بشر در این منطقه، خوزستان یکپارچه و محل مقاومت بوده است.

نماینده اهواز گفت: به هیچ وجه موافق تفکیک خوزستان نیستیم و مخالف طرح تشکیل خوزستان جنوبی هستیم.

یوسفی عنوان کرد: در جلسه‌ای که در مجمع نمایندگان خوزستان داشتیم نیز همه نمایندگان به جز یکی از نمایندگان مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در هیات رئیسه مجلس قطعا با این طرح مخالفت خواهیم کرد و به هیچ وجه موافق آن نخواهیم بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح به سود و به صلاح خوزستان نیست زیرا خوزستان متعلق به همه مردم این استان است و چنین حاشیه‌سازی‌هایی برای خوزستان هیچ دردی را دوا نخواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.