تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 5815

خنثی سازی حملات تروریستی در عراق توسط حشد شعبی

خنثی سازی حملات تروریستی در عراق توسط حشد شعبی

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، اداره امنیت و انضباط حشد شعبی موفق شد یکی از سرکرده‌های مهم گروه تروریستی داعش و دو عضو داعشی دیگر را در بغداد، کرکوک و نینوا را بازداشت کند. در همین رابطه، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای حشد شعبی با همکاری نیروهای

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، اداره امنیت و انضباط حشد شعبی موفق شد یکی از سرکرده‌های مهم گروه تروریستی داعش و دو عضو داعشی دیگر را در بغداد، کرکوک و نینوا را بازداشت کند.

در همین رابطه، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای حشد شعبی با همکاری نیروهای امنیتی موصل یکی از بارزترین سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را در موصل دستگیر کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است، نیروهای حشد شعبی همچنین موفق شدند یک عضو داعشی را با همکاری نیروهای امنیتی در کرکوک و همچنین یک تروریست دیگر را در شمال بغداد بازداشت کنند.

نیروهای حشد شعبی همچنین عملیات نفوذ عناصر داعش برای هدف قرار دادن زائران اربعین حسینی در «جرف النصر» واقع در شمال بابل را ناکام گذاشتند.

در همین راستا، اداره اطلاعات نظامی عراق از تخریب گذرگاه داعش در دریاچه حمرین واقع در دیالی خبر داد.

اواخر سال ۲۰۱۷، عراق پس از بیرون راندن داعش از همه شهرهای اصلی که در سال ۲۰۱۴ تصرف کردند، پیروزی خود را بر این گروه تروریستی اعلام کرد.

از آن زمان، حملات داعش در شهرها به میزان قابل توجهی کاهش یافت، اما نیروهای عراقی هنوز در مناطق کوهستانی و بیابانی در جستجوی بقایای داعش هستند که هر از گاهی مکان‌های نظامی را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.