تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 21416

خلیلی: فدراسیون آمادگی جسمانی دخالتی در وظایف فدراسیون همگانی ندارد

خلیلی: فدراسیون آمادگی جسمانی دخالتی در وظایف فدراسیون همگانی ندارد

علی خلیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اهداف فدراسیون آمادگی جسمانی در راستای توسعه فعالیت‌های بدنی و ورزش همگانی است، با راه‌اندازی این فدراسیون سعی داریم تحرک بدنی زیادی ایجاد و مردم را درگیر فعالیت بدنی کنیم. در حقیقت یکی از اهداف اصلی این فدراسیون، افزایش تحرک بدنی، تندرستی افراد جامعه و جبران

علی خلیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اهداف فدراسیون آمادگی جسمانی در راستای توسعه فعالیت‌های بدنی و ورزش همگانی است، با راه‌اندازی این فدراسیون سعی داریم تحرک بدنی زیادی ایجاد و مردم را درگیر فعالیت بدنی کنیم. در حقیقت یکی از اهداف اصلی این فدراسیون، افزایش تحرک بدنی، تندرستی افراد جامعه و جبران کم تحرکی شدید ناشی از بیماری کرونا و همچنین افزایش بهره‌وری و چابک شدن فدراسیون ورزش‌های همگانی است.
وی گفت: با توجه به این که بیماریهای غیرواگیر طی سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و کم تحرکی و ناراحتی‌های قلبی و عروقی بیشتر شده، در جامعه نیاز داشتیم که تحرک و فعالیت بدنی را بیشتر کنیم تا مردم فعالیت بدنی خاص خود را داشته باشند.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در پاسخ به این پرسش که این فدراسیون با چه هدفی راه‌اندازی شده است، افزود: پیش از این انجمن آمادگی جسمانی داشتیم که تحت پوشش فدراسیون ورزش همگانی بود، برای این که خدمات بهتری به جامعه 80 میلیون نفری جمعیت کشور ارائه دهیم، سعی کردیم انجمن را به فدراسیون تبدیل کنیم تا وظایف آن گسترده‌تر و کامل‌تر اجرا شود، البته حوزه و وظایف این فدراسیون با ورزش همگانی کاملا تفکیک شده و دخالتی در اهداف و وظایف یکدیگر ندارند.
خلیلی ادامه داد: برای راه‌اندازی این فدراسیون کار کارشناسی خوبی در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برای توسعه فعالیت بدنی، فدراسیون آمادگی جسمانی را تشکیل دهیم.
وی در خصوص شروع به کار این فدراسیون گفت: فعالیت این فدراسیون به صورت رسمی آغاز شده و به دنبال این هستیم که هر چه سریعتر هیات‌های استانی آن را تشکیل دهیم.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مکان این فدراسیون مشخص شده است یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز مکان مشخصی را پیش‌بینی نکردیم، اما این فدراسیون نیز همانند سایر فدراسیون‌ها استقلال عمل دارد و بزودی کمیته‌های آن تشکیل می‌شود و اعضای هیات رییسه آن مشخص خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.