تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 21937

خرسندی هنیه از نتایج سفر هیئت حماس به مسکو

خرسندی هنیه از نتایج سفر هیئت حماس به مسکو

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت، در سفر این هیئت به مسکو پیرامون برخی مسائل خاورمیانه تصمیم گیری شد و هیئت از نتایج سفر خود راضی است. هنیه در ادامه گفت، هیأت حماس ضمن دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با مجلس دوما و برخی

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت، در سفر این هیئت به مسکو پیرامون برخی مسائل خاورمیانه تصمیم گیری شد و هیئت از نتایج سفر خود راضی است.
هنیه در ادامه گفت، هیأت حماس ضمن دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با مجلس دوما و برخی نهادهای دیگر جلساتی برگزار کرد و در جریان آن مسائل امنیتی و همکاری‌های بیشتر بخصوص درمورد خاورمیانه بررسی شد.
به گفته وی روابط میان روسیه و فلسطین در سال‌های اخیر “ماهیت سیستماتیک” پیدا کرده است.
هنیه در ادامه افزود: ما با بسیاری از مواضع سیاست خارجی روسیه توافق داریم، مسکو نیز به نوبه خود به مسائل فلسطین به ویژه حل مسائل عرب‌ها و اسرائیل و ماهیت قدس اهتمام دارد و خواسته‌های ما در قبال اسرائیل را در نظر می‌گیرد.
وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه با هیئت حماس به رهبری هنیه دیدار کرد. پیش از آن هم در همان روز، هیئت حماس با میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار کرده بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.