تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 8368

خانه هنرمندان ایران میزبان «افلیا» می‌شود

خانه هنرمندان ایران میزبان «افلیا» می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «افلیا» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی از ۱۳ آبان ماه در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می رود. در این نمایش روژین پناهی در نقش افلیایی به ایفای نقش می پردازد که از اندوه هملت به جنون می رسد. مجری طرح این نمایش آموزشگاه هنرهای نمایشی میزانسن

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «افلیا» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی از ۱۳ آبان ماه در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می رود.

در این نمایش روژین پناهی در نقش افلیایی به ایفای نقش می پردازد که از اندوه هملت به جنون می رسد. مجری طرح این نمایش آموزشگاه هنرهای نمایشی میزانسن و تهیه کننده آن سمیه طیبی است.

طیبی که تاکنون ۴ برداشت از آثار شکسپیر را روی صحنه برده است در نگارش «افلیا» وامدار نگاه یان کات به شکسپیر است و تلاش می کند بن مایه نهفته در آثار شکسپیر را در انسان های روزگار معاصرش به تصویر بکشد.

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان: محمدجواد بهروز، دستیار دوم کارگردان: یگانه کیاپاشا، مدیر صحنه: علیرضا حسینی، طراح صحنه: بابک محمودزاده، طراح نور: مجتبی گیوان، طراح لباس: جیران کرمی، طراح پوستر: امیر رجبی، انتخاب و میکس موسیقی: محمدجواد بهروز، اسپشیال و ساخت قطعات: موسسه رویای هنر خلاق (بتسابه نعیمایی)، روابط عمومی: سمیه طیبی، ساخت تیزر: بیتا حمزه، عکاس: بیتا حمزه، نازنین طلوعی، مجری طرح: آکادمی هنرهای نمایشی میزانسن، تهیه کننده: سمیه طیبی.

نمایش «افلیا» از ۱۳ آبان تا ۴ آذر ساعت ۲۰ اجرا می شود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.