تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 9072

خانلری: تیم ملی بدون مصدوم آماده بازی با سوریه است/ تست همه ملی‌پوشان منفی شد

خانلری: تیم ملی بدون مصدوم آماده بازی با سوریه است/ تست همه ملی‌پوشان منفی شد

پرهان خانلری، پزشک تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم‌ملی اظهار کرد: بخش دوم اردوی‌مان شروع شد و آزمایش‌های دیروز PCR خداراشکر منفی شدند و آسیب دیدگی جدی و جدید نداشتیم. تیم در شرایط کامل است و ریکاوری دارد به خوبی انجام می‌شود. خداراشکر هیچ مساله پزشکی خاصی نداریم. او

پرهان خانلری، پزشک تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم‌ملی اظهار کرد: بخش دوم اردوی‌مان شروع شد و آزمایش‌های دیروز PCR خداراشکر منفی شدند و آسیب دیدگی جدی و جدید نداشتیم. تیم در شرایط کامل است و ریکاوری دارد به خوبی انجام می‌شود. خداراشکر هیچ مساله پزشکی خاصی نداریم.

او اضافه کرد: مصدومیت جدید نداریم اما یکی دو بازیکن‌مان از قبل مصدومیت جزئی داشتند و دارند درمان می‌شوند. البته این دغدغه ما نیست و بدون مشکل همه بازیکنان در روز بازی خواهیم داشت. در هر تیم ممکن است تعدادی از بازیکنان آسیب دیدگی مزمن دارند که با درمان فیزیوتراپی کارشان را انجام می‌دهد و موردی که قابل ذکر باشد، خداراشکر نیست.

پزشک تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت‌هایی که در بازی با لبنان اتفاق افتاد، گفت: شجاع خلیل‌زاده در این بازی از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد اما خداراشکر مشکلی ندارد و کنترل شد. بازی قبل که سعید عزت‌اللهی دچار شکستگی شده بود که توانستیم در حین بازی این استخوان را جا بندازیم اما خداراشکر آسیب دیدگی خلیل زاده سطحی‌تر بود و خون ریزی راحت و سریع بند آمد و مشکلی خاصی نداشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.