تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
کد خبر : 1952

حمیدی: فولاد صددرصد استقلال را شکست می‌دهد/ از نظر روحی بهترند

حمیدی: فولاد صددرصد استقلال را شکست می‌دهد/ از نظر روحی بهترند

لفته حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره صعود فولاد به فینال جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر برای اولین بار فولاد به فینال جام حذفی صعود کرد. با زحمت‌های سعید آذری و کمک جواد نکونام و اعضای تیم موفق شدیم و پس از سهمیه آسیایی سال گذشته، امسال قهرمان جام حذفی شوند. سعید آذری

لفته حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره صعود فولاد به فینال جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر برای اولین بار فولاد به فینال جام حذفی صعود کرد. با زحمت‌های سعید آذری و کمک جواد نکونام و اعضای تیم موفق شدیم و پس از سهمیه آسیایی سال گذشته، امسال قهرمان جام حذفی شوند. سعید آذری باتوجه به سابقه‌ای که در گذشته دارد توانسته است بارها با ذوب‌آهن در جام حذفی موفق باشد.

او اضافه کرد: متاسفانه رسانه‌ها و صدا و سیما حرف‌های ناپسندی می‌زنند که اصلا جالب نیست. خوزستانی‌ها کسی را ندارند و در رسانه ملی هم می‌گویند ان‌شاءالله استقلال قهرمان شود. صدا و سیما برای همه است و فقط برای تهران یا استان‌های دیگر نیست. خوزستان جزو ایران است و فولاد هم دو بار قهرمان لیگ برتر شده است. در فینال هم می‌توانیم راحت پیروز و قهرمان شویم، چون لیاقت‌مان بیشتر از این‌هاست و در لیگ هم بدشانسی آوردیم.

بازیکن سابق فولاد با بیان این‌که فولاد صددرصد استقلال را شکست می‌دهد، گفت: بازی اگر در آزادی هم بود، فرقی برای فولاد نداشت. حالا که در اصفهان است کار راحت تر شده است. جواد نکونام با هم‌فکری سعید آذری و کادرفنی می‌تواند قهرمانی جام حذفی را به دست آورد.

او درباره صحبت‌های مبنی بر جدایی نکونام از فولاد پس از فینال جام حذفی بیان کرد: اگر نکونام با فولاد قهرمان شود، در این تیم می‌ماند. جواد نکونام در کنار مردم خوزستان خوشحال است و من هم پس از صعود به فینال با او صحبت کردم و دیدم که چقدر خوشحال است. صحبت از رفتن نکونام و آذری حاشیه است و می‌خواهند برای تیم حاشیه درست کنند.

حمیدی اضافه کرد: فولاد در سال‌های گذشته در میانه جدول حضور داشت اما در دوران حضور آذری و نکونام شرایط خوبی پیدا کرده‌ است و در دو فصل اخیر موفق بودیم. امیدوارم فولاد قهرمان شود و پس از این قهرمانی جواد نکونام تمدید می‌کند و در این تیم می‌ماند. اگر داوری در بازی‌های لیگ به ضرر فولاد نمی‌شد، می‌توانستند در رده سوم هم قرار بگیرند. خداراشکر فولادی‌ها در از نظر روحی و روانی بهتر هستند، همه اعضای تیم دوست دارند قهرمان شوند و با تمام وجودشان مقابل استقلال می‌جنگند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.