تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 15210

حمایت ۵۰ میلیارد دلاری چینی‌ها از توسعه کسب و کار خرد

حمایت ۵۰ میلیارد دلاری چینی‌ها از توسعه کسب و کار خرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بانک صنعتی چین یکی از اصلی ترین وام دهندگان این کشور است که همواره از توسعه صنعتی این کشور حمایت کرده است و حال این بانک بزرگ چینی قصد دارد با اعطای وامی به ارزش بیش از ۳۱۰ میلیارد یوان (نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار) تا پایان فوریه از کسب و

به گزارش خبرگزاری مهر، بانک صنعتی چین یکی از اصلی ترین وام دهندگان این کشور است که همواره از توسعه صنعتی این کشور حمایت کرده است و حال این بانک بزرگ چینی قصد دارد با اعطای وامی به ارزش بیش از ۳۱۰ میلیارد یوان (نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار) تا پایان فوریه از کسب و کارهای خرد و واحدهای کوچک حمایت کرده تا این کسب و کارهای توسعه یابند.

در همین رابطه این بانک چینی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به حدود ۱۶۰ هزار کسب و کار خرد و کوچک در چین خدمات ارائه کرده است.

برای ارائه حمایت مالی بیشتر از کسب و کارهای خرد و واحدهای کوچک صنعتی این بانک به تحول دیجیتال سرعت بخشیده و یک پلت فرم مالی باز راه اندازی کرده است.

در اطلاعیه این بانک آورده شده است: تا پایان ماه گذشته، این پلتفرم حدود ۱۷۶۵۰۰ کاربر ثبت شده داشت و به کسب و کارهای کوچک کمک کرد تا در مجموع ۱۱۶.۹ میلیارد یوان سرمایه جمع آوری کنند.

چین حمایت خود را از مشاغل کوچک را با کمبود نقدینگی افزایش داده است و اقدامات هدفمندی از جمله کاهش مالیات و هزینه‌ها و همچنین وام‌های فراگیر را برای کمک به آنها برای عبور از مشکلات اعمال کرده است.

منبع : مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.