تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۶
کد خبر : 20213

حق پاکدامن مدال قهرمانی جهان بود

حق پاکدامن مدال قهرمانی جهان بود

امین قربانی در گفت و گو با ایسنا درباره ی اینکه علی پاکدامن در یک قدمی کسب مدال قهرمانی جهان متوقف شد، بیان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان تمام کشورها با بهترین بازیکنان خود شرکت می کنند. شرایط تیم ما هم خوب بود. همیشه گفته‌ام علی پاکدامن بوی مدال می‌دهد و بازیکن بزرگی است. او

امین قربانی در گفت و گو با ایسنا درباره ی اینکه علی پاکدامن در یک قدمی کسب مدال قهرمانی جهان متوقف شد، بیان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان تمام کشورها با بهترین بازیکنان خود شرکت می کنند. شرایط تیم ما هم خوب بود. همیشه گفته‌ام علی پاکدامن بوی مدال می‌دهد و بازیکن بزرگی است. او در قهرمانی جهان توانست بین ۱۴۹ شرکت کننده، جزو هشت بازیکن برتر دنیا قرار بگیرد. او در یک قدمی مدال بود و حقش بود که مدال جهانی بگیرد چون خیلی تلاش کرد.

او ادامه داد: پاکدامن در قهرمانی جهان بازیکنان خوبی را شکست داد. ابتدا نماینده اسپانیا را شکست داد. سپس حریق قزاقستانی که در قهرمانی آسیا به او باخته بود را از پیش رو برداشت. پاکدامن سپس اپیتی فرانسوی را شکست داد که بازیکن بزرگی است و در بهترین کمپ ها تمرین می کند. شمشیرباز گرجستانی که در یک چهارم نهایی با او رقابت کرد، یک ماه پیش قهرمانی اروپا شد و آرون ژیلاگی مجارستانی (قهرمان ۳ دوره المپیک) را شکست داده بود. پاکدامن عملکرد قابل قبولی بود و تنها افسوسی ما این است که در یک قدمی مدال بود و واقعا حیف شد.

قربانی در پاسخ به این پرسش که پاکدامن در چند امتیاز به داوری اعتراض داشت و عملکرد داوری  ابهامی داشت؟ تصریح کرد: در این سطح از رقابت و در این مرحله حساس، با توجه به استرسی که بازیکنان داشتند اعتراض‌ها طبیعی است و حتی حریف گرجستانی هم اعتراض می‌کرد. در مورد یکی، دو ضربه اعتراض داشتیم و امتیاز آن می توانست برای ما باشد و نتیجه بازی را نزدیک‌تر کند.

سرمربی تیم ملی سابر در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه با توجه به اینکه پاکدامن مدال قهرمانی جهان را از دست داد، شرایط روحی او چگونه است و آماده رقابت تیمی است یا خیر؟ تاکید کرد: روز گذشته شرایط روحی خوبی نداشت با صحبت‌هایی که داشتیم کم کم او را آرام کردیم. به هر حال پای مدال بود و حیف شد. باز هم با او صحبت می‌کنیم و برای مسابقه تیمی آماده‌اش می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.