تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 15186

حضور ۶ شناگر در استخر آزادی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین

حضور ۶ شناگر در استخر آزادی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین

محمدحسین اقبالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین اردوی آماده سازی شناگران برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین در سال جدید از دهم فروردین با حضور ۶ شناگر در استخر آزادی آغاز می‌شود و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت. وی از شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی، عرفان اسماعیلی، ابوالفضل نگارستانی، علی محمودخانی و رضا

محمدحسین اقبالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین اردوی آماده سازی شناگران برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین در سال جدید از دهم فروردین با حضور ۶ شناگر در استخر آزادی آغاز می‌شود و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی از شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی، عرفان اسماعیلی، ابوالفضل نگارستانی، علی محمودخانی و رضا جوادی به عنوان نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی شنا نام برد و گفت: هر چند این نفرات در سیاست کمیته ملی پارالمپیک جزو مدال آوران قرار دارند، اما لیست شناگران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین اواخر خرداد بعد از برگزاری مسابقات بین‌المللی که به میزبانی ایران و تحت نظر IPC برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

رییس انجمن پاراشنا همچنین درباره اعزام شناگران به مسابقات جهانی پرتغال، گفت: برای اعزام شناگران به این تورنمنت درخواست خود را به فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک ارایه دادیم و منتظر تصمیم آنها هستیم که با این درخواست موافقت کنند یا خیر؟

وی خاطرنشان کرد: برای آماده سازی بهتر شناگران جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین در تقویم ورزشی امسال درخواست برگزاری کمپ تمرینی به مدت دو هفته در مجارستان داشتیم که امیدوارم این درخواست مورد موافقت قرار بگیرد تا شناگران با انگیزه بالایی در این رویداد مهم حضور پیدا کنند.

اقبالی در پایان با اشاره به حمایت خوب کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان از شناگران، افزود: این دوره با حمایت خوبی که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون از شناگران دارند، شرایط آنها برای مدال آوری نسبت به جاکارتا بهتر است و ما امیدواریم که در این دوره از بازیهای پاراآسیایی با توجه به رکوردهای کسب شده، تعداد مدال‌های خود را نسبت به دوره قبل افزایش دهیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.