تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 2677

حضور وزیران پیشنهادی فرهنگ و راه در کمیسیون آموزش

حضور وزیران پیشنهادی فرهنگ و راه در کمیسیون آموزش

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این جلسه با حضور وزرای پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی جهت ارائه برنامه های آن ها برگزار شد. وی درباره مباحث مطرح شده در جلسه با اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این جلسه با حضور وزرای پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی جهت ارائه برنامه های آن ها برگزار شد.

وی درباره مباحث مطرح شده در جلسه با اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: بعد از توضیحات اسماعیلی درباره اهمیت حوزه فرهنگ و برنامه‌های جامع و کلانش، اعضای کمیسیون آموزش، پیشنهادی مبنی بر لزوم توجه به ظرفیت‌های غنی فرهنگی کشور و ارتباط مستمر با کمیسیون آموزش تاکید کردند.

حاجی پور با اشاره برنامه های قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی درباره ساخت مسکن به ویژه برای اقشار محروم و همچنین توسعه راه های کشور افزود: اعضای کمیسیون به موضوع توسعه خطوط ریلی و حل مشکلات در حوزه مسکن و تامین آن برای اقشار مختلف مردم تاکید داشتند. همچنین موضوع امنیت راه های کشور و بسترسازی لازم برای توسعه بخش حمل و نقل نیز مورد اشاره قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.