تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 4557

حضور امیر ایرانی و سردار صفوی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

حضور امیر ایرانی و سردار صفوی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور سردار صفری جانشین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا تشکیل شد که گزارش مفصلی در مورد رویکردها و سیاست های اساسی پلیس امنیت ناجا ارائه کرد. به گفته وی، در

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور سردار صفری جانشین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا تشکیل شد که گزارش مفصلی در مورد رویکردها و سیاست های اساسی پلیس امنیت ناجا ارائه کرد.

به گفته وی، در این گزارش به مواردی همچون مدیریت اتباع خارجی با توجه به تحولات رخ داده در افغانستان، برنامه های پیش بینی شده برای مبارزه با قاچاق به ویژه مشروبات الکلی، برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با قاچاق سلاح های جنگی و شکاری و راهکار برای مدیریت و حفظ امنیت تجمعات قانونی پرداخته شد.

عباس زاده مشکینی با بیان اینکه جانشین پلیس امنیت ناجا نیز آسیب پذیری‌های کشور مرتبط با حوزه مدیریت ناجا را تشریح کرد افزود: در نهایت نوع همکاری کمیسیون در راستای کمک به تامین امکانات لجستیک مرتبط با ناجا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور  امیر ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امیر ایرانی گزارش جامعی از پیشرفت نیروی دریایی از حیث سخت افزاری و نرم افزاری به ویژه در اقیانوس هند و نقش مقتدر نیروی دریایی ارتش در ایجاد نظم و امنیت و رفع تهدیدها ارائه کرد؛ اقیانوس هند پرترافیک ترین اقیانوس دنیا است و رفت و آمد زیاد در آن زیاد است لذا بنا به دلیل مذکور و ژئواستراتژیک بودن، این منطقه مورد توجه دنیا است و در عین حال تهدیدات هم زیاد است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.