تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
کد خبر : 3467

حسین زهی: وزیر پیشنهادی ورزش مورد حمایت جامعه ورزشی است

حسین زهی: وزیر پیشنهادی ورزش مورد حمایت جامعه ورزشی است

به گزارش ایسنا، اسماعیل حسین زهی در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بیان کرد: تلفیق نیروی جوانی آقایان عبدالملکی و ساداتی نژاد، سجادی، خاندوزی، زارعی پور، در کنار تجربه آقایان قاسمی، وحیدی، خطیب، اوجی و آشتیانی امید را به کارآمدی دولت جدید دو چندان کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل حسین زهی در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بیان کرد: تلفیق نیروی جوانی آقایان عبدالملکی و ساداتی نژاد، سجادی، خاندوزی، زارعی پور، در کنار تجربه آقایان قاسمی، وحیدی، خطیب، اوجی و آشتیانی امید را به کارآمدی دولت جدید دو چندان کرد. معرفی آقای سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش مورد استقبال افکار عمومی جامعه به ویژه ورزشی و قهرمانی کشور قرار گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: ایشان قهرمان دوومیدانی بوده و در المپیک برای کشور افتخار آفریدند مدرک تحصیلی ایشان نیز با این رشته مرتبط است. آقای رئیسی برای معرفی ایشان با اهالی ورزش و صاحب نظران مشورت داشتند و سپس ایشان را به مجلس معرفی کردند. در حالی که در دولتهای گذشته هرکس که از مقام جا می ماند به عنوان وزیر ورزش به مجلس معرفی می شد.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: ایشان دارای تعهد، تخصص، تجربه و روحیه انقلابی می باشد و سابقه خوبی در عرصه ورزش داشته و می تواند مشکلات فعلی این حوزه را کنار بزند. اجرایی شدن برنامه های ایشان منجر به رونق و ارتقای سطح نشاط و سلامت در جامعه خواهد شد.

وی تاکید کرد: توسعه ورزش قهرمانی توسعه ورزش همگانی، فساد ورزشی، دیپلماسی ورزشی، توسعه و تکمیل اماکن و تجهیزات ورزشی از برنامه های ایشان در حوزه ورزش است.

وی افزود: همچنین ترویج فرهنگ خانواده، مشارکت جوانان در امور جامعه، ساماندهی امور جوانان و توجه به اوقات فراغت جوانان از محورهای برنامه ایشان برای جوانان است.ایشان در المپیک سال ۲۰۱۲ معاونت قهرمانی را برعهده داشتند که مدالهای خوبی برای کشور به همراه  داشت ان شاءالله در این مسیر به برنامه ریزی موفق خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.