تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر : 4328

حذف خاتم اردکان و شهرداری قزوین از لیگ برتر

حذف خاتم اردکان و شهرداری قزوین از لیگ برتر

به گزارش ایسنا، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال اعلام کرد که بر اساس مباحث مطرح شده در دومین جلسه کمیته تعیین وضعیت تیم‌ها که روز پنج‌شنبه(چهارم شهریورماه) برگزار شد، حضور تیم‌های خاتم اردکان و شهرداری قزوین در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ امکان‌پذیر نیست. بدین ترتیب بازیکنان این دو تیم، بازیکن آزاد محسوب

به گزارش ایسنا، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال اعلام کرد که بر اساس مباحث مطرح شده در دومین جلسه کمیته تعیین وضعیت تیم‌ها که روز پنج‌شنبه(چهارم شهریورماه) برگزار شد، حضور تیم‌های خاتم اردکان و شهرداری قزوین در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ امکان‌پذیر نیست. بدین ترتیب بازیکنان این دو تیم، بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است که تیم شهرداری قزوین آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر امسال اعلام نکرده و تیم خاتم اردکان با توجه به مشکلات متعدد و انجام ندادن تعهدات مالی خود به ویژه در بحث انتقال بازیکنان خارجی، مجوز حضور در لیگ امسال را دریافت نکرده است.

هم‌چنین براساس آیین‌نامه کمیته برگزاری رویدادها و انضباطی، دو تیم آذرباتری و راه‌یاب ملل نیز پس از قبول شرایط اعلام شده ازسوی فدراسیون می‌توانند در لیگ‌ برتر مردان سال‌جاری شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.