تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
کد خبر : 7475

حاتمی: برای حفظ جایگاه شهرداری تلاش‌ می‌کنیم

حاتمی: برای حفظ جایگاه شهرداری تلاش‌ می‌کنیم

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی پس از پیروزی شاگردانش مقابل تیم نظم‌ آوران در افتتاحیه لیگ بسکتبال، توضیح داد: این پیروزی نتیجه چیزی جز زحمات بازیکنان ما نبود. بازیکنان ما دو ماه تلاش‌ کرده‌اند تا با آمادگی وارد مسابقات شوند. او ادامه داد: بازی‌ خوبی را شاهد بودیم، اما جا دارد هر دو تیم از

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی پس از پیروزی شاگردانش مقابل تیم نظم‌ آوران در افتتاحیه لیگ بسکتبال، توضیح داد: این پیروزی نتیجه چیزی جز زحمات بازیکنان ما نبود. بازیکنان ما دو ماه تلاش‌ کرده‌اند تا با آمادگی وارد مسابقات شوند.

او ادامه داد: بازی‌ خوبی را شاهد بودیم، اما جا دارد هر دو تیم از این چیزی که امروز هستند بهتر کار کنند، اما بازی اول همیشه سخت است و امیدواریم ما هم رفته رفته بهتر از امروز شویم.

او درمورد مدافع بودن شهرداری گرگان برای عنوان قهرمانی نیز گفت: چون این موضوع یک بار بسیار سنگین است، دوست ندارم این بار را به بازیکنان تحمیل کنیم، اما ما در طول فصل همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت که جایگاه خود را حفظ کنیم.

او درباره برگزاری مسابقات به شکل متمرکز نیز توضیح داد: من همین که دوباره سوپرلیگ آغاز شد را خیلی خوب میدانم. امیدوارم این کرونا هم با واکسیناسیونی که می‌شود از بین برود و بازی‌ها رفت و برگشت باشد تا تماشاگران خود را هم در سالن‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.