تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 6069

جوانان ثابت کردند، می‌توانیم روی پای خود بایستیم

جوانان ثابت کردند، می‌توانیم روی پای خود بایستیم

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید،که در آموزشگاه دخترانه شهید اورکی اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب ما را از جنگ می ترسانند، درحالیکه ما به فرموده امام جوان ها را در جنگ به دست آورده ایم. خزعلی افزود: جنگ تحمیلی و دوران دفاع

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید،که در آموزشگاه دخترانه شهید اورکی اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب ما را از جنگ می ترسانند، درحالیکه ما به فرموده امام جوان ها را در جنگ به دست آورده ایم.

خزعلی افزود: جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، برای ما شهیدانی ساخت و به درگاه خداوند تقدیم کرد،که پایه گذار بسیاری از ارزش‌های ما در طول انقلاب تاکنون هستند، جوانانی که با عزت و ایستادگی از کشور دفاع کردند و بعد از جنگ در صحنه های مختلف علمی نشان دادند که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم و ما می‌توانیم را به جهان ثابت کردند.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت طلایی دوران جوانی بیان کرد: اگر امروز برای خود از سنین نوجوانی برنامه نداشته باشیم روزی چشم باز می کنیم و می بینیم که بخش عمده ای از عمرمان و از فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده و قابل مقایسه با هیچ ثروتی نیست را از دست داده ایم در صورتی که استفاده مطلوب و شایسته از آنها نکرده باشیم.

معاون رئیس جمهور با بیان جمله ای از حضرت علی(ع) که می فرماید قیمت هر انسانی به آن چیزی است که آن را نکو می دارد، تاکید کرد: بر اساس سخنان مولای متقیان علی(ع) انسان موفق و ارزشمند کسی است که کاری نیک را به‌طور نیکو انجام می‌دهد، نیک می نگرد و با ارزش گذاری خوب به همه چیز، به نیکی و احسان روی می آورد.

وی با اشاره به جنبه‌های مختلف حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی در جامعه، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب می فرماید با فعالیت های اجتماعی زنان در جامعه موافقم به شرط حفظ عفاف در فعالیت‌های اجتماعی و حفظ بنیان خانواد، بنابراین برای حضور زنان توجه و رعایت این دو اصل بسیار ارزشمند و دارای اهمیت است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، خاطرنشان کرد: زنی که ارزش های خود را پاس می‌دارد و آنها را حفظ می‌کند دارای کرامت و عزت نفس است آزادی خواه و عدالت طلب است.

وی همچنین اظهار کرد: ارتباط با خدا در دوران نوجوانی و چگونگی اتصال و عشقی که بین خداوند و نوجوان ایجاد می شودقابل مقایسه با هیچ دورانی نیست، بزرگترین پشتوانه خدای لایزال است.

در ادامه این برنامه آیین گشایش مدارس در سال تحصیلی جدید،معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به منظور ترغیب و تشویق نوجوانان جامعه و انجام فعالیت‌های مشترک اجتماعی یک موضوع انشا را با این عنوان مطرح کرد که “ارزش من به چیست؟”، تا دانش آموزان به قلم خود مطالبی را به نگارش درآورند، که مقرر شد با ارسال آثار مکتوب دانش آموزان به نهاد ریاست جمهوری،پس از ارزیابی هدایای ارزشمندی به خالق این آثار برگزیده اهدا شود.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، در پایان این مراسم زنگ شروع سال تحصیلی توسط فرزند شهید مدافع سلامت نواخته شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.