تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 8825

جنگ ستارگان در نقش جهان

جنگ ستارگان در نقش جهان

هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام سردار دلها “سپهبد قاسم سلیمانی” فردا (چهارشنبه -۱۹ آبان ماه) با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. در اصفهان دو تیم هم امتیازی سپاهان و شهرداری ارومیه که رده های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده اند در مصافی سخت و

هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام سردار دلها “سپهبد قاسم سلیمانی” فردا (چهارشنبه -۱۹ آبان ماه) با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

در اصفهان دو تیم هم امتیازی سپاهان و شهرداری ارومیه که رده های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده اند در مصافی سخت و حساس در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه بزرگ نقش جهان به مصاف هم می روند، دیداری که برای هر دو تیم با توجه به شرایط جدول و برای ماندن در کورس قهرمانی بسیار مهم است، شاگردان محمدی در هفته گذشته در دیداری جذاب با نتیجه ۳ بر یک شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل را شکست دادند، رقابتی که با تیز هوشی و تجربه بازیکنانی چون، میرزاجانپور، ملابهرامی، قائمی، غفور و کار تیمی خوب سپاهانی ها همراه بود.

شهرداری ارومیه نیز در خانه ۳ بر صفر تیم سایپا را مغلوب خود کرد تا هم امتیاز سپاهان در بالای جدول شود.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم هورسان رامسر قعرنشین میزبان فولاد سیرجان رده ششمی است، شهرداری گنبد که در رده سیزدهم قرار دارد باید در خانه از پیکان تهران‌ رده پنجمی پذیرایی کند، شاگردان اکبری هفته گذشته موفق به شکست فولاد سیرجان شدند.

شهداب یزد یکی دیگر از تیم های خوب این فصل که تجربه صدرنشینی هم دارد میزبان پاس گرگان است، مس رفسنجان در ورامین میهمان تیم رده هفتمی شهرداری ورامین خواهد بود، سایپا در دیداری خانگی به مصاف راه یاب ملل مریوان می رود، لبنیات هراز آمل پس از اولین باخت خود مقابل سپاهان در خانه آذرباتری ارومیه است.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال:

۱- سپاهان

۲- شهرداری ارومیه

۳- لبنیات هراز آمل  

۴- شهداب یزد

۵- پیکان تهران

۶- فولاد سیرجان

۷- شهرداری ورامین

۸- پاس گرگان

۹- راه یاب ملل مریوان

۱۰- مس رفسنجان

۱۱- آذرباتری ارومیه

۱۲- سایپا

۱۳- شهرداری گنبد

۱۴- هورسان رامسر

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.