تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 12964

جمشیدی: ابتلای ملی‌پوشان به کرونا شرایط را سخت کرد

جمشیدی: ابتلای ملی‌پوشان به کرونا شرایط را سخت کرد

به گزارش ایسنا، محمد جمشیدی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، درباره وضعیت تیم ملی برای حضور در دو بازی پیش روی انتخابی جام جهانی گفت: شرایط خاصی حاکم است و بچه‌ها اغلب به کرونا مبتلا شدند و سپس وارد تمرین و اردو شدند. باز هم بچه‌ها درگیر هستند و شرایط سخت است. ۲ هفته تمرین

به گزارش ایسنا، محمد جمشیدی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، درباره وضعیت تیم ملی برای حضور در دو بازی پیش روی انتخابی جام جهانی گفت: شرایط خاصی حاکم است و بچه‌ها اغلب به کرونا مبتلا شدند و سپس وارد تمرین و اردو شدند. باز هم بچه‌ها درگیر هستند و شرایط سخت است. ۲ هفته تمرین نکردن یعنی از شرایط مسابقه دور شدن و امیدوارم در زمان مناسب باقی‌مانده، بتوانیم برگردیم و هماهنگ شویم.

او درباره بازی با سوریه نیز گفت: بعد از شکست مقابل سوریه، مقابل آن‌ها پیروزی هم داشتیم، اما نیاز به پیروزی در تمام بازی‌ها داریم و بحث انتقام چیز دیگری‌ است. برای کار ساده‌تر در دور بعدی باید همه امتیازات این پنجره‌ها را بگیریم. آن شکست دور از ذهن و تلخ بود اما امیدوارم سوریه را ببریم و جبران کنیم.

ستاره تیم ملی ایران، درباره نبود تماشاگران در لیگ و بازی‌های ملی نیز گفت: حضور تماشاگران می‌توانست به افزایش کیفیت کمک کند. خودمان هم بازی برای‌مان شکل تمرینی می‌گیرد و هیجانش کم می‌شود. دوست داریم سالن‌ها باز شود و تماشاچیان یاورمان باشند که لذت ببریم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.