تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر : 1497

جزئیات بخش ویژه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شد

جزئیات بخش ویژه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری» آغاز به کار کرده است. در جشنواره امسال با توجه به سوژه ملی و فراگیر کرونا، بخش ویژه‌ کرونا در هر سه بخش جشنواره برنامه‌ریزی شده است و شرکت‌کنندگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری» آغاز به کار کرده است. در جشنواره امسال با توجه به سوژه ملی و فراگیر کرونا، بخش ویژه‌ کرونا در هر سه بخش جشنواره برنامه‌ریزی شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار فیلم، عکس و مستندنگاری خود را با این موضوع ارسال کرده و در رقابت شرکت کنند.

در بخش ویژه کرونا به بهترین فیلم با موضوع کرونا تندیس جشنواره و مبلغ ۷ میلیون تومان جایزه نقدی، به بهترین مجموعه عکس تندیس جشنواره و مبلغ ۵ میلیون تومان، به بهترین تک عکس تندیس جشنواره و مبلغ ۳ میلیون تومان و به بهترین مستندنگاری با موضوع کرونا تندیس جشنواره و مبلغ ۳ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود.

ارسال اثر در بخش فیلم مستند تا پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه تمدید شده است و پس از آن امکان ثبت نام و ارسال اثر وجود ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.