تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 30293

جریمه استقلال در مسیر حضور در لیگ قهرمانان!/ آبی‌ها از گذشته درس نگرفته‌اند؟

جریمه استقلال در مسیر حضور در لیگ قهرمانان!/ آبی‌ها از گذشته درس نگرفته‌اند؟

به گزارش ایسنا، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در حالی ارزیابی شرایط تیم‌ها برای صدور مجوز و امکان خضور این باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا اشت اما ظاهرا استقلال از اتفاقات سال گذشته درس نگرفته و به همراه نفت مسجدسلیمان تنها تیم لیگ‌برتری هستند که مشمول جریمه از سوی کمیته انضباطی شده‌اند.  فدراسیون فوتبال

به گزارش ایسنا، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در حالی ارزیابی شرایط تیم‌ها برای صدور مجوز و امکان خضور این باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا اشت اما ظاهرا استقلال از اتفاقات سال گذشته درس نگرفته و به همراه نفت مسجدسلیمان تنها تیم لیگ‌برتری هستند که مشمول جریمه از سوی کمیته انضباطی شده‌اند. 
فدراسیون فوتبال نوشت: «نظر به اهمیت استمرار فعالیت باشگاه ها برای کسب مجوز باشگاهی مربوطه، با پیشنهاد دپارتمان مجوز باشگاهی و تصویب هیأت بدوی مجوز، پرونده باشگاه‌هایی که در زمان مقرر به مکاتبات دپارتمان مجوز پاسخ نداده‌اند و یا نمایندگانشان در جلسات و نشست های مرتبط با مجوز شرکت نکرده‌اند به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شد.
بر همین اساس کمیته انضباطی هم در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ برای باشگاههای استقلال تهران، فجر شهید سپاسی، نفت مسجد سلیمان، پارس چنوبی  چوکای تالش، خلیج فارس ماهشهر، شهرداری همدان، شمس آذر قزوین، مس شهر بابک ، خیبر خرم آباد، چادر ملو اردکان، هوادار لیام امیررضا  شهرداری آستارا، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی،آرمان گهر سیرجان، خوشه طلایی ساوه جرایم مالی درنظر گرفت.
آرا ابلاغ شده به باشگاه ها تا پنج روز قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.
این جرایم صرفا برای باشگاه‌هایی که پاسخ مناسب به مکاتبات مجوز باشگاهی نداده‌اند درنظر گرفته شده است. مطابق آیین‌نامه جرایم انضباطی برای عدم تایید هریک از بندهای معیارهای مرتبط با مجوز باشگاهی نیز جرایم مختلفی درنظر گرفته شده است که پس از پایان چرخه سال جاری اعلام خواهد شد.»
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.